مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری معرفی شد
کد خبر: 3756777
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری معرفی شد

گروه اجتماعی ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، معرفی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلیمن کریم سرافراز، مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان صبح امروز، 25 مهرماه در این آیین، با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها گذرا هستند، بیان کرد: مدت 12 سال و دو ماه در جمع پاسداران و بسیجیان ارزشمند چهارمحال و بختیاری حضور داشتم.
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: سرباز کوچکی برای ولایت و خادم مردم بودم و سعی کردم در راستای اهداف و آرمان‌های نظام تلاش کنم و اگر توفقیاتی داشتم از برکت الطاف الهی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام و المسلیمن سیدامان‌الله حسینی‌صدر بیان کرد: تحکیم مبانی دینی عامل پیروزی در تمام عرصه‌ها است و این مهم از تاکیدات مقام معظم رهبری و از ماموریت‌های سپاه پاسداران است.
به گزارش ایکنا، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین کریم سرافراز تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین امان الله حسینی صدر به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام

captcha