متناسب نبودن فضای تبلیغی قزوین برای برپایی کنگره شهدا
کد خبر: 3757168
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

متناسب نبودن فضای تبلیغی قزوین برای برپایی کنگره شهدا

گروه فرهنگی ــ مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به اینکه برای برپایی کنگره شهدا این استان باید تبلیغات گسترده‌ای انجام شود، گفت: در حال حاضر این کار به‌خوبی و درست و همه‌جانبه برگزار نشده و فضای استان هنوز متناسب با کنگره شهدا آماده نشده است.

 متناسب نبودن فضای تبلیغی قزوین برای کنگره شهدا/ آحاد مردم در این امر مهم مشارکت کنند

سعید انبارلویی در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در کمیته تبلیغ و اطلاع‌رسانی کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: در مدت مدیریت پیشین صداوسیما از سال گذشته این کمیته به‌صورت جدی تشکیل و محورهایی که باید در آن ورود پیدا کند را مورد بررسی قرار دادند.
وی افزود: برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در قبل، حین و بعد از برگزاری کنگره شهدای استان مورد بررسی قرار گرفته تا در راستای تبلیغ و اطلاع‌رسانی بتوان گام‌های بلندی برداشت.
انبارلویی تصریح کرد: تاکنون ۲ مستند برای شهدای دوران دفاع مقدس تهیه‌ شده که مستند «مردان هور» پخش و مستند «مردان مقاومت» نیز در این هفته در کنداکتور پخش قرار خواهد گرفت.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی کنگره سه هزار شهید استان قزوین با بیان اینکه این مستندها به‌منظور ایجاد فضاسازی لازم برای برگزاری این امر مهم در استان است، گفت: هر چه به کنگره نزدیک‌تر می‌شویم برای اطلاع‌رسانی بیشتر از ظرفیت رسانه‌ای استان استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها «گفت‌وگوی ویژه خبری» است که در هفته دفاع مقدس و پیش از آن و زمان کنونی با حضور مهمانانی با محوریت کنگره شهدا برنامه‌هایی تهیه و پخش شد.
انبارلویی اضافه کرد: در برنامه صبحگاهی سیمای مرکز قزوین نیز افرادی با این محوریت دعوت‌ شده که همچنان تا زمان برگزاری کنگره ادامه خواهد داشت و در آن اهداف مختلف برنامه برای عموم جامعه تبیین خواهد شد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به اینکه اهداف اطلاع‌رسانی به‌منظور آگاهی کامل عموم مردم استان از برگزاری این اجلاسیه بزرگ است، عنوان کرد: در حال حاضر این کار به‌خوبی و درست و همه‌جانبه برگزار نشده و فضای استان هنوز متناسب با کنگره شهدا آماده نشده است.
وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی ملزم شدند در حیطه کاری خود نسبت به اطلاع‌رسانی نسبت به برگزاری کنگره شهدا تلاش داشته تا ارباب‌رجوعان و مخاطبان آن در جریان این اتفاق مبارک قرار بگیرند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین به دلیل پراکندگی و وسعت خود نیاز است موضوع اطلاع‌رسانی در بعد کلان آن انجام شود تا در دورترین روستای استان نیز اطلاع‌رسانی انجام شود.
وی افزود: صدا و سیما و رادیوی مرکز قزوین در کنار فضای مجازی، روزنامه‌ها و رسانه‌های موجود در استان باید همه برای تولید اطلاعات وسیع در این راستا بسیج شوند.
انبارلویی تصریح کرد: باید همه دست‌به‌دست هم دهیم تا این کنگره باشکوه بیشتر به اهداف و دستاوردهای خود نائل شود.
این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان عنوان کرد: صداوسیمای مرکز قزوین در یک ماه مانده به برگزاری کنگره شهدا تلاش می‌کند جهت‌گیری تمام برنامه‌های خود را با محوریت کنگره قرار دهد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در پایان تأکید کرد: باید ظرفیت‌های مشخصی برای کنگره شهدا در نظر گرفته شود تا آحاد جامعه در این امر مهم مشارکت لازم را داشته باشند چراکه تمام مردم استان از نسل‌های مختلف مخاطب اجلاسیه بزرگ شهدا هستند.

انتهای پیام

captcha