فرهنگ ایثار و شهادت، معمایی که استکبار جهانی توان حل آن را ندارد
کد خبر: 3757248
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

فرهنگ ایثار و شهادت، معمایی که استکبار جهانی توان حل آن را ندارد

گروه فرهنگی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی گفت: عمق استراتژیک ایران در سوریه، لبنان و دیگر کشورها فرهنگ ایثار و شهادت بوده، معمایی که استکبار جهانی در حل آن مانده است.

فرهنگ ایثار شهادت، معمایی که استکبار جهانی توان حل آن را ندارد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سیدعابس حسینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز، 28 مهرماه در نشست هیئت اندیشه‌ورزی کارکنان ایثارگر صداوسیمای استان با تأکید برافزایش تولیدهای مختلف در خصوص شهدا و ایثارگران گفت: ادبیات فرهنگ ایثار شهادت در جای‌جای برنامه‌های صداوسیما گنجانده شود و اولویت، معرفی شهدا و ترسیم فضای زندگی شهدا برای اقشار مختلف جامعه است.
وی افزود: ما با دعای خیر والدین شهدا زنده‌ایم، توجه به واژگان بزرگان و توجه به شاه ‌کلیدها می‌تواند راه درست را به همگان نشان دهد.
حسینی با ذکر اینکه نسخه نجات‌بخش ما و همه فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت متصل به کربلا و شهدای کربلا است، شهدای ما رهرو شهدای کربلا هستند، خدمت به ایثارگران نباید بسته به اعتبارات و مجوزها باشد.
وی با تاکید بر ضرورت تداوم راه شهدا و تبیین گفتمان جهاد و مقاومت، ادامه داد: باید مجاهدت‌هاى دوران دفاع مقدس و ایستادگى‌هاى رزمندگان در آن عرصه‌هاى دشوار برای نسل جوان امروز بازگو شود.
وی یادآور شد: هر ملتی عمق استراتژیک دارد و عمق استراتژیک ایران در سوریه لبنان و دیگر کشورها فرهنگ ایثار و شهادت بوده، معمایی که استکبار جهانی در حل آن مانده است.
گفتنی است در پایان این نشست از کارکنان ایثارگر صداوسیمای استان با اهدای گل و لوح یادبود تقدیر شد.
انتهای پیام.

captcha