برگزاری دوره «حیات طیبه» در دانشگاه آزاد همدان
کد خبر: 3757322
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

برگزاری دوره «حیات طیبه» در دانشگاه آزاد همدان

گروه فرهنگی ــ مدیر آموزش و مطالعات اداره‌کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برگزاری دوره «حیات طیبه» در این دانشگاه خبر داد و گفت: حضور در تشکل‌های اسلامی سیاسی خیر و برکات فراوانی دارد و با هم‌افزایی دانشجویان می‌توان گام‌های بزرگی برداشت.

برگزاری دوره «حیات طیبه» در دانشگاه آزاد همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، سید‌حمید مهدیون، مدیر آموزش و مطالعات اداره‌کل تشکل‌های اسلامی ـ سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاحیه دوره تشکیلاتی حیات طیبه در همدان گفت: هم‌افزایی تشکل‌ها در عرصه فرهنگی، ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های تشکل‌ها و کادرسازی انقلابی در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی از جمله اهداف برگزاری دوره حیات طیبه است.
وی افزود: با شکل شورای راهبری در اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه و تصمیم‌های خوبی در حال اتخاذ و اجراست، به‌طور مثال همکاری در اکران فیلم‌های روز در دانشگاه ها و همکاری با خانه مستند ایران ازجمله این‌کاره‌ای فرهنگی است.
مهدیون گفت: یارانه پرداختی به تشکل‌ها دیگر مانند سابق نیست و به‌صورت برنامه محور شده است و این یارانه به‌صورت برنامه به تشکل‌ها اهدا می‌شود.
حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی همدان، پخش چند کلیپ، اجرای گروه هم‌خوانی برنامه انتهایی آیین افتتاحیه دوره حیات طیبه در همدان بود و قرار است با حضور 130 دانشجو از استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان تا روز سه شنبه کلاس‌های جریان شناسی، معرفت‌افزایی، سواد رسانه برگزار شود.
انتهای پیام 

captcha