اعزام تیم‌های هلال‌احمر زنجان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی
کد خبر: 3757328
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

اعزام تیم‌های هلال‌احمر زنجان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۳ تیم جمعیت هلال‌احمر این استان برای خدمات‌رسانی به زائران به گردهمایی بزرگ اربعین اعزام شده‌اند.

اعزام تیم‌های هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی به زائران اربعینشهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: سه تیم جمعیت هلال‌احمر استان زنجان برای خدمات‌رسانی به زائران در گردهمایی بزرگ اربعین حضور می‌یابند که شامل تیم‌های امداد و نجات، ارتباطات و امدادرسانی می‌شوند.
وی محل استقرار تیم امداد و نجات را نجف اشرف عنوان کرد و افزود: یک تیم ارتباطات و یک تیم امدادرسانی به مرز مهران مستقر شده‌اند و علاوه بر این، دو نفر نیروی امدادی نیز به صورت مجزا به نجف و کربلا اعزام شده‌اند.  
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 7 درمانگاه در نجف اشرف توسط پایگاه‌ها و مراکز درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور در ایام اربعین مستقر شده است.
این مسئول ادامه داد: همچنین 6 درمانگاه و پایگاه نیز بین نجف و کربلا در عمودهای 285، 707، 1080، 1092، مستشفی حیدریه و مجمع زائران مستقر است؛ علاوه بر این، در کربلا 15 پایگاه و درمانگاه، در کاظمین 3 درمانگاه و پایگاه و در سامرا 2 درمانگاه آمادگی دارد که به زائران خدمت‌رسانی کند.
میرزایی تصریح کرد: بر اساس درخواست رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان مبنی بر ارسال داروهای مورد نیاز ستاد به عراق، 120 کارتن به ارزش 3 میلیارد ریال به این منطقه ارسال شده است.
وی یادآور شد: خدمات درمانی مورد نیاز زائران کربلا در چهار مرز زمینی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی، همچنین در مراکز مختلف شهرهای نجف و کربلا در چندین مرکز و محل اسکان زائران توسط مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور ارائه خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان بیان کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در اسرع وقت، به ستاد عتبات عالیات استان زنجان واقع در جنب دفتر امام جمعه تحویل دهند.
انتهای پیام
captcha