مسئول جدید دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان همدان معرفی شد
کد خبر: 3757428
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

مسئول جدید دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان همدان معرفی شد

گروه فرهنگی_ آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از همدان، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان برگزار شد.
در این مراسم که امروز 28 مهرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین تقوی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و علی صوفی مدیر امور پردیس های استان همدان برگزار شد، از خدمات حجت الاسلام و المسلمین سبحانی تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین افلاکیان به عنوان مسئول جدید این دفتر معارفه شد.
علی صوفی، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های استان همدان اظهار کرد: خوشبختانه فرهنگ و مسائل دینی همواره در این دانشگاه مورد تاکید قرار داده شده و باید توجه کرد که توجه به معارف دینی و تاثیر پذیری ایرانیان از فرهنگ است.
وی ابرازکرد: اعتدال و عقلانیت رمز ماندگاری شیعه امامیه و گسترش آن است که ایرانیان دارای این روحیه هستند.
صوفی افزود: وجه فرهنگی انقلاب اسلامی نسبت به سایر وجوح آن ارجحیت داشته و همه بر این اصل، متفق القول اند حتی ایدئولوگ های انقلاب و شخصیت برجسته ای نظیر حضرت امام (ره) هم مسائل فرهنگی، دینی و علمی را مد نظر داشته و همه این موارد نشانگر اهمیت توجه به فعالیت های فرهنگی است که منشا آن در دانشگاه فرهنگیان است و پرهیز از سطحی نگری به توسعه آن کمک خواهد کرد.

توجه به مسائل فرهنگی می‌بایست عاری از خط و خطوط سیاسی و جانبداری باشد
حجت الاسلام سبحانی، مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان نیز اظهار کرد: در طول تصدی این مسئولیت سعی کردم از کارهای سطحی و هزینه بر پرهیز کنم و توجه به کرسی های آزاد اندیشی که مغفول مانده بود و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست را با کمک دوستان توسعه دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین افلاکیان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان نیز با بیان سخنانی، خود را سرباز کوچک ولایت خواند و از حضور در جمع فرهنگیان ابراز خرسندی کرد.
وی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را پیشرو دانست و عنوان کرد: طبق فرمایشات حضرت آقا اهمیت دانشگاه فرهنگیان و پرداختن به آن دو چندان است.
وی توجه به مسائل فرهنگی عاری از خط و خطوط سیاسی و جانبداری را مهم دانست و افزود: درب نهاد رهبری بروی همه باز است و از نظرات همه بزرگان استقبال می کنیم و امیدواریم قدم های موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برداریم.
گفتنی است؛ در این جلسه قرائت حکم مسئول جدید نهاد، اعطای حکم و تقدیر از زحمات مسئول نهاد رهبری پیشین این دانشگاه توسط دفتر نهاد استان و سرپرست دانشگاه فرهنگیان همدان انجام شد.

تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان همدان انجام شدتکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان همدان انجام شدتکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان همدان انجام شدتکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان همدان انجام شدتکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان همدان انجام شد
انتهای پیام

 

captcha