موکب خدمتگزاران حسینی ماهان؛ پذیرای ۸۵ هزار نفر زائر اربعین
کد خبر: 3757901
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

موکب خدمتگزاران حسینی ماهان؛ پذیرای ۸۵ هزار نفر زائر اربعین

گروه اجتماعی - موکب خدمتگزاران حسینی در ماهان کرمان آماده پذیرایی از ۸۵ هزار زائر پیاده‌روی اربعین و زائران امام رضا(ع) از کشور‌های مختلف است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی موکب خدمتگزاران حسینی در ماهان کرمان، موکب خدمتگزاران حسینی در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع روبه‌روی پلیس راه ماهان کرمان راه‌اندازی شده و این موکب با امکانات سرویس بهداشتی، حمام، پزشک، آشپزخانه و نمازخانه به صورت دائم آماده پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) و زائران امام رضا(ع) است.
علی لنگری‌زاده، مسئول موکب خدمتگزاران حسینی دیروز دوشنبه، 30 مهر در حاشیه استقبال از زائران پیاده‌روی امام حسین(ع) گفت: این موکب خدمتگزاران در سال ۹۵ با همت جمعی از مردم و مسئولان شهر ماهان و استان راه‌اندازی شد و به بیش از ۱۵ هزار نفر از زائران امام حسین(ع) در سال اول خدمت‌رسانی کرد.
وی افزود: سال گذشته با توجه به فراهم کردن بخشی از امکانات مورد نظر توانستیم به بیش از ۵۰ هزار نفر از زائران اربعین امام حسین(ع) که از کشورهای پاکستان، کشمیر و شهرهای جنوب‌شرق ایران بودند خدمات‌رسانی کرده غذای گرم تهیه و بین آنها توزیع شود.
مسئول موکب خدمتگزاران حسینی بیان کرد: سال گذشته متأسفانه با توجه به مشکلات زیرساختی از پذیرایی بیش از ۳۵ هزار زائر دیگر محروم شدیم و نتوانستیم میزبان خوبی برای آنها باشیم.
لنگری‌زاده تصریح کرد: این موکب با امکانات سرویس بهداشتی، حمام، پزشک، آشپزخانه و نمازخانه به صورت دائم آماده پذیرایی از زائران است و مردم و خیرانی که نذری دارند می‌توانند در این زمینه کمک کنند.
انتهای پیام

captcha