اهمیت ارائه راه‌کارهای فرهنگی در تحقق شعار سال
کد خبر: 3758067
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
حنان تأکید کرد:

اهمیت ارائه راه‌کارهای فرهنگی در تحقق شعار سال

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: تحقق شعار سال راهکارهای مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد، اما راهکارهای فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حمایت از کالاهای ایرانی باید به یک فرهنگ عمومی در سطح جامعه تبدیل شود.

اهمیت راه‌کارهای فرهنگی در تحقق شعار سال

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، دوشنبه، 30 مهرماه، در نود و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان، گفت: با توجه به تاکید مقام‌معظم رهبری بر حمایت از کالای ایرانی، موضوع راهکارهای فرهنگی تحقق شعار سال در برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقق شعار سال راهکارهای مختلف، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد، اما راهکارهای فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حمایت از کالاهای ایرانی باید به یک فرهنگ عمومی در سطح جامعه تبدیل شود .

حنان تصریح کرد: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان با تشکیل جلسه کارشناسان دستگاه‌های فرهنگی عضو شورا، این بحث را مورد بررسی قرار داده و پس از چندین روز کار عملی، ٦٣ راهکار فرهنگی متناسب با رسالت دستگاه‌های مختلف تدوین و به شورای فرهنگ عمومی استان ارائه کرده است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان این‌که اعضای شورا باید پس از بررسی این راهکارها، نظرات خود را در اولین فرصت به دبیرخانه ارسال نمایند تا در اسرع وقت با امضای استاندار محترم ابلاغ شود، عنوان کرد: باتوجه به در پیش بودن روز ١٣ آبان، موضوع راهپیمایی این روز و مبارزه با استکبار جهانی نیز در نود وهشتمین جلسه شورا بررسی می‌شود .

 انتهای پیام

captcha