حضور فعال در مساجد داشته باشید
کد خبر: 3758517
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
پیام یک شهید مدافع حرم؛

حضور فعال در مساجد داشته باشید

گروه معارف ـ در بخشی از وصیت‌نامه شهید سید‌میلاد مصطفوی از شهدای مدافع حرم آمده است: دوستان، هم‌هیئتی‌ها، هم‌شهری‌ها و تمام مردم دوست و آشنا حلالم کنید و عاجزانه از شما تقاضا دارم که در انجام امور دینی خود به خصوص حضور فعال در مساجد کوشا باشید و خمس و زکات خود را سالیانه حساب کنید تا روزی حلال داشته باشید.

حضور فعال در مساجد داشته باشید

به گزارش ایکنا از همدان، سیدمیلاد مصطفوی به اسم شناسنامه‌ای سیدمحمد مصطفوی در روز 15 اردیبهشت ماه سال1365 در شهرستان بهار همدان دیده به جهان گشود.
وی به عنوان دومین فرزند یک خانواده پنج نفره در دامان خانواده متعهد و دین دار بزرگ شد مادرش که زنی پاکدامن و عفیف بود از کودکی در گوشش نجوای الهی می‌خواند و او را با مساجد و هیأت‌های مذهبی آشنا کرد.
عشق به پروردگار و اهل بیت از کودکی در وجود سید میلاد جوانه زد، نماز اول وقت و دائم الوضو بودن از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار بود، عشق به ائمه(ع) و شهدا باعث شده بود که از سنین نوجوانی راهی دیار عشق، کربلای ایران و مناطق جنگی جنوب کشور شود و در ایام تعطیلات عید نوروز با پای پیاده از جان و دل به زائران خدمت کند.
او هر لحظه حضور شهدا را در زندگی‌اش احساس می‌کرد، روی گشاده و شوخ‌طبعی از دیگر ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود،از ویژگی‌های بارز شخصیتی ایشان می‌توان به روحیه جهادی و مبارزه در راه خدا و شجاعت بسیار زیاد اشاره کرد.
این سید شهید رابطه بسیار قوی با شهدا داشت و همیشه از شهید همت و شهید زین‌الدین یاد می‌کرد، وی بیش از 12 سال در کسوت خادمی شهدا در مناطق عملیاتی حاضر شده و به خدمت‌رسانی به زوار در این مناطق می‌پرداخت.
تمام خوبی‌های که یک انسان می‌توانست دارا باشد این جوان متواضع و با اخلاق دارا بود سید عزیز به فریضه نماز اول وقت اهمیت زیادی قائل بود و همیشه نوجوانان و جوانان را در مسیر معنودیت و عبادت سوق می‌داد.
سرانجام سیدمیلاد مصطفوی همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی سال 94 به عنوان مدافع حرم، در محور حلب برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه حضور یافت و در سن 29 سالگی در مقابل با تکفیری‌ها به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت نامه شهید مدافع حرم، سید میلاد مصطفوی

«بسم رب الشهدا و الصدیقین
با سلام به خدمت آقا و ولی نعمت خودم، آقا حجت‌ابن‌الحسن(عج) و ولی امر مسلمین جهان آقا سید علی خامنه‌ای(حفظ الله) و با یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس.
خدایا من کجا و شهدا کجا، کاری کن خدایا ماهم به قافله شهدا برسیم.
اینجانب سیدمحمد مصطفوی فرزند سیدهاشم با سلامت کامل متن وصیت نامه خود را می‌نویسم و از خداوند متعال خواستارم که به من توفیق دهد کارهای خود را برای رضای خدا و برای تقرب به سوی او انجام دهم و دمی از یاد خدای خود غافل نباشم.

با عرض سلام به خدمت پدر عزیز و بزرگوارم
اولین وصیتم این است که برادران و دوستان، رهبر انقلاب و گل سرسبد کشورمان را تنها نگذارید و پشتوانه و حامی ایشان باشید. همچنین پدر عزیزم من را حلال کن که خیلی بی‌مهابا و بدون دریغ زحمت من را کشیدی. خیلی عزیزی پدر جانم خیلی ...
برادر و خواهر گرامی‌ام از شما شرمنده‌ام بخاطر همه آزار و اذیت‌ها تقاضای بخشش دارم، امیدوارم حلالم کنید.
دوستان عزیز شما را قسم به خدا که راه امام حسین (ع) را که راه عاقبت به خیری و مهمترین کار است را ادامه دهید، حسین گونه زندگی کنید که تمام عاقبت به خیری را در همین راه است و همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارید چون شهدا همیشه زنده‌اند و من وجود آنها را در زندگی خود همیشه احساس می‌کردم.
دوستان، هم هیاتی‌ها، هم شهری‌ها و تمام مردم دوست و آشنا حلالم کنید و عاجزانه از شما تقاضا دارم که در انجام امور دینی خود به خصوص حضور فعال در مساجد کوشا باشید و خمس و زکات خود را سالیانه حساب کنید تا روزی حلال داشته باشید.
در آخر هم باید اشاره کنم که الان من در شهر حلب سوریه هستم و آماده رزم با گروه‌های تکفیری میباشم، امیدوارم که در این راه استوار و پر امید و با تکیه بر اهل بیت( ع) به خصوص عمه جانم زینب (س) وارد صحنه نبرد شوم، خدایا کمکم کن که این بنده حقیر از تمام مادیات دنیا دل بکنم فقط و فقط به خودت فکر کند که سعادت دنیا جز در این نیست .
میروم تا به مادرم برسم با تمام شرمندگی
الحقیر سیدمحمد مصطفوی»
انتهای پیام

captcha