مسیر راهپیمایی 13 آبان در خرم‌دره اعلام شد
کد خبر: 3758756
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

مسیر راهپیمایی 13 آبان در خرم‌دره اعلام شد

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه در خرم‌دره راس ساعت 10:30 صبح از محل مسجد رسول الله (ص) تا مصلای نمازجمعه برگزار خواهد شد.

مسیر راهپیمایی 13 آبان در خرم‌دره اعلام شدبه گزارش ایکنا، از زنجان، عباس علی طاهری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان ماه این شهرستان با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه استکبار ستیزی ملت ایران، اظهار کرد: این امر به عنوان یکی از ارزش‌های والای گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی ایران است .
وی تاکید کرد: اطلاع و آگاهی و شناخت نسل جوان نسبت به توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی به‌ویژه سیاست‌های جدید این کشور در مقابله با جمهوری اسلامی، آگاهی بخشی در خصوص اقدامات و جنایات آمریکا در منطقه و جهان نیز از مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان خرم‌دره راس ساعت 10:30 صبح از محل مسجد رسول الله (ص) تا مصلای نمازجمعه برگزار خواهد شد.
طاهری با تاکید بر اینکه باید تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این روز اندیشیده شود، ادامه داد: با توجه به نقش ۱۳ آبان ماه در مبارره با استکبار همه باید برای برگزاری باشکوه این روز تلاش کنند.
این مسئول از آموزش و پرورش به عنوان یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در برگزاری مراسم‌های ۱۳ آبان یاد کرد و افزود: همزمان با سراسر کشور زنگ استکبارستیزی ساعت 8 صبح در کلیه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.
انتهای پیام
captcha