گام بلند امارات برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل/ وزیر صهیونیست در مسجد ابوظبی + عکس
کد خبر: 3759788
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
اقدامی که خشم کاربران مجازی را برانگیخت؛

گام بلند امارات برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل/ وزیر صهیونیست در مسجد ابوظبی + عکس

گروه بین‌الملل ـ وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی در راستای تلاش‌های امارات برای عادی‌سازی روابط با این رژیم از مسجد «شیخ زاید بن سلطان» ابوظبی بازدید کرد.

به گزارش ایکنا؛ روابط میان رژیم صهیونیستی و برخی رهبران محافظه کار کشورهای عربی در منطقه در حال گسترش است و این مناسبات پس از اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مبنی بر وقوع تحولی بزرگ در مناسبات اسرائیل با کشورهای عربی شدت گرفته است.

عربستان و امارات در این زمینه بیش از دیگر کشورها وارد عمل شده‌اند و بنا به گزارش ویکی لیکس سفیر امارات در آمریکا تلاش گسترده‌ای را برای عادی‌سازی روابط میان کشورش و اسرائیل آغاز کرده است و ابوظبی سعی دارد جهان عرب را به همراهی با خود وادار کند.

استقبال گرم امارات
بنا به اعلام پایگاه خبری «فلسطین الان»، در همین راستا خانم «مری رگیو»، وزیر فرهنگ و ورزش اسرائیل، طی سفر به ابوظبی در حاشیه همراهی هیئت اسرائیلی شرکت‌کننده در مسابقات جودو با استقبال گرم مقامات اماراتی مواجه شد و از مسجد «شیخ زاید بن سلطان» ابوظبی بازدید کرد.

مسئولان اماراتی خانم رگیو را در حالی که با حجاب و پوشش اسلامی در مسجد حاضر شده بود، همراهی کردند و توضیحاتی درباره بخش‌های مختلف مسجد به وی ارائه دادند.

بازدید وزیر صهیونیست از مسجد شیخ زاید بنا به دعوت رسمی شیخ محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی، انجام شد.

این نخستین سفر یک وزیر صهیونیستی به کشورهای حاشیه خلیج فارس است که از جمعه گذشته (چهارم آبان) آغاز شد. رگیو همچنین در سفر به امارات با «محمد بن ثعلوب الدرعی»، رئیس فدراسیون جودو این کشور، دیدار کرد و با وی عکس یادگاری گرفت.

خشم کاربران فضای مجازی
اقدام این مقام ورزشی امارات خشم کاربران در فضای مجازی را برانگیخت و در شبکه‌های اجتماعی توئیتر و فیس‌بوک واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

گزارش‌ها همچنین حاکی است در پی کسب مدال طلای جودوکار رژیم صهیونیستی در ابوظبی پرچم این رژیم به اهتزاز درآمده و سرود ملی اسرائیل در امارات طنین‌انداز شده است.

پخش سرود رژیم صهیونیستی برای نخستین بار در یک کشور اسلامی شادی مقامات اسرائیلی را به دنبال داشته است.

گام بلند امارات برای عادی سازی روابط با اسرائیل/ وزیر صهیونیست در مسجد ابوظبی+عکسمری رگیف، وزیر فرهنگ و ورزش اسرائیل

گام بلند امارات برای عادی سازی روابط با اسرائیل/ وزیر صهیونیست در مسجد ابوظبی+عکس

گام بلند امارات برای عادی سازی روابط با اسرائیل/ وزیر صهیونیست در مسجد ابوظبی+عکس

انتهای پیام

captcha