ایجاد ۷۳۸ فرصت شغلی جدید برای مددجویان زنجانی
کد خبر: 3760679
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

ایجاد ۷۳۸ فرصت شغلی جدید برای مددجویان زنجانی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۸۲۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی ۷۳۸ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ایجاد شده است.

ایجاد 738 فرصت شغلی جدید برای مددجویان زنجانیبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز، 12 آبان‌ماه در جلسه شورای مدیران استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه 738 فرصت شغلی جدید برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با اعتباری بالغ بر 10میلیارد و  823میلیون تومان در رشته شغلی موردعلاقه آن‌ها ایجاد شده است.
وی عنوان کرد: 408 شغل اشتغال پایدار از محل تسهیلات بانکی و 330 شغل نیز از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و رسیدن به خودکفایی و توانمندی جامعه هدف از اهداف مهم کمیته امداد است، گفت: راهبرد اصلی این نهاد توانمندی خانواده‌ها از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی است.
وی با بیان اینکه فرد بصیر در شرایط سخت و حساس راه را پیدا می‌کند، افزود: در شرایط  فعلی اقتصادی اگر به روال عادی کار کنیم، دشمن به اهداف شوم خود که کوچک کردن سفره اقشار آسیب‌پذیر است می‌رسد و بهترین راه مبارزه با استکبار و تقرب به خدا خدمت به مردم است.
صفری راه برون رفت از این دوران را همدلی و انسجام و وحدت عنوان کرد و گفت: امروز مدیریت‌ها باید حساس‌تر و ویژه‌تر باشد و اولین گام در مدیریت ویژه حرکت جهادی و روحیه بسیجی  داشتن و تقویت روابط بین بخشی است.
این مسئول به تشکیل کارگروه ویژه برای کارهای نو و خلاقانه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های حوزه اشتغال در سال جاری هدفمند و برنامه‌محور است و داشتن بانک اطلاعاتی از مستعدین اشتغال، ایجاد طرح‌های نو و خلاقانه و طرح‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های مهم حوزه اشتغال در سال جاری است.
انتهای پیام
captcha