اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۱۳ آبان در لرستان
کد خبر: 3760696
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۱۳ آبان در لرستان

گروه اجتماعی ـ مسیرهای راهپیمایی در شهرهای مختلف لرستان اعلام شد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، راهپیمایی روز 13 آبان در خرم‌آباد ساعت 10 صبح از میدان شهدا آغاز و راهپیمایان با طی مسیرهای پُل شهدا، سه راه اس آبادی ، خیابان انقلاب، مصلی الغدیر تجمع می‎کنند. در بروجرد ساعت 10 صبح، میدان شهدا، خیابان تختی، میدان تختی، در دورود ساعت 9:30 صبح، میدان امام حسین(ع)، میدان آزادگان، بلوار معلم، میدان ولایت، در ازنا ساعت 10 صبح، میدان شهید صادقی، میدان راه‌آهن به‌عنوان مسیرهای راهپیمایی مشخص شده است.
در شهرستان الیگودرز ساعت 9:30 صبح، میدان امام(ره)، میدان امام حسین(ع)، در پلدختر ساعت 9 صبح، میدان شهید بهشتی، پُل شهدای دولت، میدان شهید بهشتی، در شهرستان کوهدشت ساعت 10 صبح، مسجد صاحب‌الزمان(عج)، میدان شهدا، خیابان رهبری، میدان فرمانداری، در سلسله ساعت 10 صبح، میدان امام(ره)، مصلای نماز جمعه، در دلفان ساعت 10 صبح، میدان بعثت، میدان امام(ره)، در چگنی ساعت 9 صبح، مسجد صاحب‌الزمان(عج)، بلوار امام(ره)، شهرداری و در رومشکان نیز ساعت 10 صبح، مصلی نماز جمعه، میدان امام(ره)، آموزش و پرورش به‌عنوان مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در نظر گرفته شده است.

13 آبان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار است
رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان طی هفته گذشته در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز در لرستان ضمن سخنانی یکی‌از مهم‌ترین آموزه‌های دینی را که در مکتب ما اهمیت زیادی دارد موضوع ظلم‌ستیزی خواند و نماد آن‌را عاشورای حسینی(ع) عنوان کرد و گفت: ما کشوری هستیم که نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم .
وی با برشمردن مناسبت‌های روز 13 آبان و به‌ویژه تسخیر لانه جاسوسی، آن‌را به تعبیر امام راحل (ره) انقلاب دوم معرفی کرد .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به حساسیت 13 آبان امسال، گفت: با توجه به این‌که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باتوجه به شرایط سیاسی و اجتماعی لازم است با انسجام و وحدت از ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم و ضرورت دارد با استفاده از روش‌های نو برای جذب حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان همچون سال‌های گذشته و حضور چشم‌گیر و مشارکت آنان در راهپیمایی تلاش کنیم .

تلاش دشمن برای جدا کردن روح انقلاب از مردم
حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این جلسه گفت: انقلاب بر گردن ما حقی دارد و ما هم بر گردن انقلاب حقوقی داریم .حق انقلاب بر گردن ما ترویج مبانی ارزشمند انقلاب اسلامی است.
وی افزود: انقلاب یک جسم دارد و یک روح که تشکیلات انقلاب به‌عنوان جسم و مبانی آن به‌عنوان روح انقلاب حائز اهمیت است و روح انقلاب متعلق به تمام مردم است و اختصاص به هیچ حزب و گروه خاصی ندارد و دشمن تلاش می‌کند روح انقلاب را از مردم جدا کند .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به نقش محوری و سازنده آموزش و پرورش در مراسم 13 آبان بر حضور گسترده مردم با محوریت وحدت و همدلی تاکید کرد .

انتهای پیام

captcha