برگزاری جلسات مشاوره کمیته امداد ویژه 11 هزار نفر از مددجویان همدانی
کد خبر: 3760943
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

برگزاری جلسات مشاوره کمیته امداد ویژه 11 هزار نفر از مددجویان همدانی

گروه اجتماعی ــ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان خبر داد: شش هزار و 193 جلسه مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی برای 11 هزار و 350 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان در نیمه نخست سال 97 برگزارشده است.

برگزاری جلسات مشاوره کمیته امداد ویژه 11 هزار نفر از مددجویان همدانی

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علی بحیرایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان، گفت: شش هزار و 193 جلسه مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی برای 11 هزار و 350 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان در نیمه نخست سال 97 برگزارشده است.
وی در ادامه توضیح داد: که زنان مطلقه، زنان سرپرست زندانی، زنان فوت سرپرست خانوار، زنان دارای همسر ازکارافتاده، همسران جوان، جوانان در آستانه ازدواج، دانش آموزان، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، سالمندان، خانواده‌های خودکفا شده و سایر گروه‌های هدف از جلسات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره‌مند شده‌اند.
بحیرایی گفت: مهارت فرزند پروری، کنترل اضطراب، پیشگیری از ایدز و اعتیاد، ازدواج مجدد، مهارت شاد زیستن، مدیریت خانواده، امید به آینده، برنامه‌ریزی تحصیلی، بهداشت روانی و فردی، درمان وسواس، افسردگی، اضطراب و کنترل خشم از مطالب بیان شده در دوره‌های مشاوره بوده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان همچنین بابیان اینکه قراردادی با 9 کلینیک و مرکز مشاوره بسته‌شده است، گفت: تفاهم‌نامه‌ای نیز با آموزش‌وپرورش، بهزیست، مرکز بهداشت، کمپ‌های اعتیاد، روان‌پزشک و نیروی انتظامی در کلیه شهرستان‌های استان برای ارائه هر چه‌بهتر خدمات به مددجویان بسته‌شده است.
انتهای پیام

 

captcha