۱۳ آبان؛ نقطه عطف تاریخ حماسی ملت ایران ‌
کد خبر: 3761237
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

۱۳ آبان؛ نقطه عطف تاریخ حماسی ملت ایران ‌

گروه اجتماعی ـ فرماندار دامغان با بیان اینکه ۱۳ آبان نقطه عطفی بر تاریخ حماسی ملت ایران است، اظهار کرد: حضور مردم در این حماسه، هراس دشمنان اسلام را به دنبال دارد.

13 آبان نقطه عطف تاریخ حماسی ملت ایران است

به گزارش ایکنا از سمنان، علی‌اصغر مجد، فرماندار دامغان امروز، 13 آبان‌ماه در راهپیمایی ۱۳ آبان بابیان اینکه ماهیت پلید و استکباری آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ برای همیشه مشخص شد گفت: این روز باشکوه، نقطه عطف تاریخ حماسی ملت است.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام خمینی(ره) ۱۳ آبان سال ۵۸ به‌عنوان انقلاب بزرگ ملت ایران است افزود: آمریکا مظهر جنایات در سطح جهان است که با این انقلاب دوم مردم ایران اسلامی، چهره‌اش برای همگان پرده‌برداری شد.

فرماندار دامغان یادآور شد: ایران اسلامی با داشتن دانش‌آموزان و دانشجویان حامی نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی، با بصیرت خود، اجازه نفوذ آمریکا را در هیچ نقطه از کشور نخواهند داد.

مجد بابیان اینکه ملت ایران در اقصی نقاط کشور و با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ضد استکباری، حماسه اقتدار را به رخ جهانیان کشیدند، متذکر شد: ملت ایران با ایثار و جان‌فشانی خود درراه حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همیشه و در همه صحنه‌ها، ایستاده‌اند.

انتهای پیام

captcha