مقاومت ایران برابر زورگویان شرق و غرب؛ پیام اصلی راهپیمایی ۱۳ آبان
کد خبر: 3761244
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

مقاومت ایران برابر زورگویان شرق و غرب؛ پیام اصلی راهپیمایی ۱۳ آبان

گروه اجتماعی ـ استاندار سمنان با بیان اینکه هیمنه آمریکا و همپیمانانش با حضور مردم در صحنه‌های اجتماعی در هم شکسته می‌شود، گفت: پیام راهپیمایی روز سیزده آبان مقاومت ایران در برابر زورگویان شرق و غرب است.

پیام راهپیمایی سیزده آبان مقاومت ایران در برابر زورگویان شرق و غرب است

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدشهاب‌الدین چاوشی،استاندار سمنان امروز، 13 آبان‌‌ماه در راهپیمایی روز سیزدهم آبان در شهر سمنان بابیان اینکه پیام راهپیمایی روز سیزده آبان مقاومت ایران در برابر زورگویان شرق و غرب است، اظهار کرد: این راهپیمایی وحدت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به ایران است، یادآور شد: دشمن در توطئه‌های جدید خود راه تحریم اقتصادی را در پیش گرفته اما ملتی که هشت سال جنگ را پشت سر گذاشته هرگز زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه آمریکا با خروج از برجام بدعهدی خود را به دنیا نشان داد، اضافه کرد: ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان به دنیا اثبات کردند که پای ارزش‌های خود خواهند ایستاد و تهدید به تحریم در برابر راهی که برگزیدند بی‌تأثیر است.

چاوشی متذکر شد: در جنگ اقتصادی پیش رو این بار نیز دشمن در برابر خواست، اراده و مقاومت مردم نمی‌تواند ایستادگی کند زیرا این ملت آزاده و مستقل بوده و هرگز سر تسلیم فرود نمی‌آورند.

انتهای پیام

captcha