مسئولان مراقب خدعه‌های دشمن باشند
کد خبر: 3762446
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

مسئولان مراقب خدعه‌های دشمن باشند

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه هامون گفت: مسئولان باید مراقب خدعه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان باشند و هرگز خدمت صادقانه و بی‌منت را به ملت شریف فراموش نکنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزالله شیخ، امام جمعه هامون، 18 آبان‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و گرامیداشت دهه وقف، گفت: در فرهنگ غنی اسلام، یکی از بهترین راه‌های زنده نگه داشتن نام و یاد انسان پس از مرگ کارهای خیر و در رأس آنها وقف و همان باقیات‌الصالحات است.
وی در ادامه با توجه به در پیش رو بودن هفته کتاب، به جایگاه کتاب در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: اینکه معجزه بزرگ پیامبر اسلام(ص) از جنس کتاب است، به مفهوم این است که همانا کتاب در میان مسلمانان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
حجت‌الاسلام شیخ با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ملت انقلابی ایران در طول 40 سال اخیر، اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران از سال ۱۳۵۸ شروع شده‌ است و تا کنون به بهانه‌های مختلف تداوم دارد. تصور واهی آمریکا و قدرت‌های استکباری آن است که می‌توانند اراده مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی را تضعیف کنند، ولی با عنایت و لطف الهی، ملت غیور ایران مثل همیشه نقشه‌های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب خواهند کرد.
امام جمعه هامون ضمن یادآوری از اطاعت و ولایت‌پذیری ملت انقلابی ایران از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست: مسئولان باید مراقب خدعه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان باشند و هرگز خدمت صادقانه و بی‌منت را به ملت شریف فراموش نکنند، که در غیر این صورت باید نزد خداوند جواب‌گو باشند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha