نیاز فوری مسجد بقعه گلدشت رحیم‌آباد به نوسازی
کد خبر: 3762551
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

نیاز فوری مسجد بقعه گلدشت رحیم‌آباد به نوسازی

گروه اجتماعی ـ شهردار رحیم‌آباد گفت: مسجد بقعه گلدشت یکی از ۶ مسجد حوزه شهری ماست که نیاز فوری به نوسازی دارد؛ لذا با توجه به فعالیت‌های فرهنگی ضروری است با فوریت ساخت و ساز صورت گیرد.

مسجد بقعه گلدشت رحیم‌آباد نیاز فوری به نوسازی دارد

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام حبیبی، امام جمعه رحیم‌آباد امروز، 19 آبان در مراسم کلنگ زنی بنای بقعه سیده فاطمه گلدشت رحیم‌آباد، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع به قطب فرهنگی، اظهار کرد: این دغدغه مقدسی است که باید مورد توجه مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بقعه متبرکه مسجد جامع گلدشت از محلات فعال و پرتحرک فرهنگی در رحیم آباد است، افزود: قطب فرهنگی شدن در بقعه سیده فاطمه گلدشت زودتر به نتیجه می‌رسد. اصحاب این مسجد و بقعه متبرکه در برنامه‌های انقلابی و ملی حضورشان پررنگ است.

محمدی، شهردار رحیم‌آباد نیز در این مراسم گفت: مسجد بقعه گلدشت یکی از 6 مسجد حوزه شهری ماست که نیاز فوری به نوسازی دارد؛ لذا با توجه به فعالیت‌های فرهنگی ضروری است با فوریت ساخت و ساز صورت گیرد.

حجت‌الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه ساخت بقعه از محل نذورات بقعه زمان بر و سخت است، گفت: ایجاد مجمع خیرین و استفاده از ظرفیت خیران در تسریع ساخت بقعه موثر است.

مدیرکل اوقاف گیلان، خواستار تشکیل ستاد احیای موقوفات در رحیم‌آباد شد و گفت: عمل به نیات واقفان ارمغانی جز آبادانی شهرها نخواهد داشت.

انتهای پیام

captcha