برگزاری جشنواره ملی عکس‌نگاران در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3763559
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

برگزاری جشنواره ملی عکس‌نگاران در سیستان و بلوچستان

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: دومین جشنواره ملی اردویی عکس‌نگاران با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های استان از 22 آبان تا 5 آذرماه در استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ملی عکس‌نگاران در سیستان و بلوچستان

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: دومین جشنواره ملی اردویی عکس‌نگاران با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های استان از 22 آبان تا 5 آذرماه در استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این جشنواره، علاقمندان به عکاسی و هنرمندان این حوزه می‌توانند از طبیعت، جاذبه‌های گردشگری، استعدادهای بکر و چشم‌اندازهای ویژه سیستان و بلوچستان عکس بگیرند و آثار خود را برای داوری ارسال کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: ثبت نام و حضور تمامی عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سرتاسر ایران در این جشنواره آزاد است و برای حضور در اردوها نیز هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و کاملاً رایگان است.
وی افزود: عکاسان بومی استان نیز می‌توانند در این اردو شرکت کنند، به این صورت که همزمان با اردوی کشوری، برای تمامی متقاصیان بومی کارت و مجوز عکاسی صادر می‌شود.
مسگرانی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر با حجم سه مگابایت، تا 5 آذرماه، به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.zahedanphoto.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha