مسابقه «آغاز بی‌پایان» به مناسبت میلاد پیامبر(ص) برگزار می‌شود
کد خبر: 3763862
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
ویژه دانشجویان دانشگاه شریف؛

مسابقه «آغاز بی‌پایان» به مناسبت میلاد پیامبر(ص) برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ مسابقه «آغاز بی‌پایان» با مطالعه کتاب «سیره پیامبر اکرم(ص)؛ با نگاهی به قرآن کریم» به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ گروه فرهنگی مذهبی آیین روشن، کانون مذهبی دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان «آغاز بی‌پایان» را برگزار کند.

بر اساس این گزارش، مرجع این مسابقه کتاب «سیره پیامبر اکرم(ص)؛ با نگاهی به قرآن کریم» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی است. مسابقه طی چهار مرحله برگزار می‌شود و دانشجویان می‌بایست در هر مرحله به سه سوال چهار گزینه‌ای پاسخ دهند. سوالات مسابقه در هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ در کانال گروه آیین روشن قرار داده می‌شود.

این مسابقه ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف است و زمان قرعه‌کشی برای اهدای جوایز آن همزمان با جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)، روز ۵ آذر ۹۷ خواهد بود.
 
گفتنی است، فایل pdf مرجع این مسابقه و نیز اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه، روز‌های برگزاری آن و نحوه امتیازدهی به متسابقین در کانال این گروه به نشانی t.me/AeeneRoshan_SUT موجود است.

انتهای پیام
captcha