اجرای ۲۶۴ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان شهرستان قزوین
کد خبر: 3764531
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

اجرای ۲۶۴ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان شهرستان قزوین

گروه اجتماعی ـ رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین اعلام کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۶۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این شهرستان ‌اجرایی شد تا بستر درآمدزایی و ارتقای معیشت این افراد فراهم شود.

اجرای 264 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان شهرستان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) قزوین کارگاه آموزشی کسب‌وکار و ایجاد اشتغال مستعدین اشتغال و خودکفایی برای مددجویان شهرستان قزوین برگزار شد.
علی‌اصغر کشاورز حسین‌آبادی، رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین با تأکید بر لزوم توجه به اشتغال مددجویان اظهار کرد: برای رهایی نیازمند از فقر باید به موضوع درآمدزایی توجه شود.
وی ادامه داد: اشتغال‌زایی راهبرد اصلی فقرزدایی است چراکه بدون تأمین معیشت مددجویان محرومیت‌زدایی تحقق نمی‌یابد.
رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین افزود: طی شش‌ماهه نخست سال جاری 264 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان شهرستان قزوین اجرایی شد تا بستر درآمدزایی و ارتقای معیشت این افراد فراهم شود.
وی اعلام کرد: اشتغال‌زایی در کمیته امداد امام (ره) با شناسایی توانایی‌های مددجویان آغاز می‌شود و در ادامه برای مددجوی فاقد مهارت، آموزش‌های لازم ارائه می‌شود تا بتواند برای حضور در عرصه کسب‌وکار حاضر شود.
کشاورز حسین‌آبادی توضیح داد: نظارت پس از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان وجود دارد تا مددجو بتواند مشاوره لازم را برای ادامه کار دریافت کند از همین رو کمترین میزان انحراف در اشتغال‌زایی میان دستگاه‌های اجرای به کمیته امداد امام (ره) اختصاص دارد.
رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین یادآور شد: توانمندسازی مددجویان راهبردی است که با رویکرد اشتغال‌زایی و ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایانی که مددجویان را به‌کارگیری می‌کنند، ارائه می‌شود.
در ادامه این کارگاه یک‌روزه دو تن از کارشناسان دعوت‌شده توضیحاتی را برای مجریان طرح‌های اشتغال جهت افزایش ارزش‌افزوده و بهره‌وری اشتغال ایجادشده ارائه کردند.

انتهای پیام

captcha