اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز کمیجانی به مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: 3764941
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز کمیجانی به مناطق عملیاتی جنوب

گروه اجتماعی - سرهنگ اکبری از اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز دختر کمیجانی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: این تعداد در قالب اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و درک شرایط دروان دفاع مقدس با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کنند.

اعزام 120 دانش‌آموز کمیجانی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، رشید اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در جمع خبرنگاران از اعزام 120 دانش‌آموز دختر کمیجانی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: این تعداد در قالب اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و درک شرایط دروان دفاع مقدس با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کنند.
وی افزود: این تعداد زائر اعزامی به اردوی معنوی 120خواهر دانش‌آموز هستند که به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه و... بازدید می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهیدان را از اهداف اردوهای راهیان نور برشمرد و افزود: دفاع مقدس یک ثروت برای این مردم محسوب می‌شود و هر ثروتی نیازمند فناوری است.
وی بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب، برگزاری هیئت مذهبی در طول سفر، بهره‌گیری از روحانیت معظم و راویان با تجربه دفاع مقدس و... را از برنامه‌های این سفر معنوی عنوان و خاطرنشان کرد: درس‌های دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنان نباید به دست فراموشی سپرده شود و در این راستا راهیان نور عامل موثری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
انتهای پیام

captcha