تولید ۱۱۰ هزار دقیقه برنامه به مناسبت دهه فجر در قم
کد خبر: 3765396
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

تولید ۱۱۰ هزار دقیقه برنامه به مناسبت دهه فجر در قم

گروه فرهنگی ـ مدیرکل صداوسیمای مرکز استان قم از تولید ۱۱۰ هزار دقیقه برنامه صوتی و تصویری و مجازی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

تولید هزاران دقیقه برنامه صوتی و تصویری در صداوسیمای قمبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر، مدیرکل صداوسیمای استان قم امروز، 28 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در قم گفت: امروزه جنگی که علیه نظام اسلامی ایجاد شده، جنگ باورها و قرائت ها است؛ دشمن سعی می‌کند با حربه‌های فرهنگی و رسانه‌ای خود ذهنیت مردم را نسبت به انقلاب تغییر دهد.

مدیرکل صداوسیمای استان قم افزود: صداوسیمای استان قم به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تولیداتی داشته و خواهد داشت که بخشی از آن تولید و مابقی در حال تولید است؛ این روند از سال 95 در صداوسیمای قم آغاز شده است و تا امروز ادامه دارد.

وی اظهار کرد: شهر قم پیش از انقلاب تنها با یک فرستنده تا سال 67 فضای آنتنی خود را اداره می‌کرد که امروز این پوشش از 20 درصد به 99 درصد رسیده و قم امروز به قوی‌ترین گیرنده تصاویر شبکه‌های تلوزیونی و رادیویی کشور مبدل شده است.

مدیرکل صداوسیمای استان قم بیان کرد: امروز شبکه ملی رادیو معارف نیز در استان فعالیت دارد و خوشبختانه هم این رادیو و هم رادیو قم از وضعیت مخاطبان بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 110 هزار دقیقه برنامه در سیما تولید شده و در دست تولید است و 5 هزار دقیقه نیز برنامه در رادیو قم تولید شده است؛ 90 گزارش خبری نیز ویژه این ایام تهیه شده است که مرتبط به گزارش های پیشرفت های استان و مستندنگاری های انقلاب است.

وی اظهار کرد: چهارهزار و 200 دقیقه تولید برون مرزی و تولید 15 فیلم از دیگر فعالیت‌های صداوسیمای استان قم به همین مناسبت است؛ از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به سریال 19 دی که یک سریال الف است اشاره کرد که در مرحله پیش تولید است؛ سریال شهید مهدی زین‌الدین از دیگر سریال‌هایی است که در حال ساخت است.

لطفی نیاسر بیان کرد: تولید انیمیشن تا رهایی، مدافعان حرم، فیلم معراج زنبیه، روشن، خاطرات انقلاب، مستند شاهراه، موشن گرافی قوم قیام، نمایش‌نامه‌های رادیویی، مسابقات مردمی، تولید مستند خدیجه انقلاب مرتبط به بانو لاییب که به خاطر علاقه به انقلاب تمام ثروت خود را هدیه کردو... از دیگر این تولیدات به شمار می‌روند.

وی در ادامه به فعالیت‌های بخش برون‌مرزی و فضای مجازی این مرکز اشاره کرد و گفت: در بخش برون مرزی برنامههایی با چهار زبان عربی، انگلیسی، ترکی و کردی در دست تهیه است که از شبکه‌های مختلف پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد: رونمایی از سایت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و تولید آثار موسیقایی با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر فعالیت‌های این مرکز بوده است.

انتهای پیام

captcha