اجرای طرح «کانون، مهارت، زندگی» در سمنان
کد خبر: 3765555
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

اجرای طرح «کانون، مهارت، زندگی» در سمنان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از اجرای طرح «کانون، مهارت، زندگی» در استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف به‌کارگیری ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مربیان در کنار ترویج کتاب‌خوانی، پرورش توان تفکر و قدرت نقد در سراسر استان اجرا می‌شود.

طرح «کانون، مهارت، زندگی» در سمنان اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی جمال، مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان عصر روز گذشته، 28 آبان‌ماه در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان، مناطق آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه آموزش یکی از ارکان اصلی کانون پرورش در سراسر استان است، ادامه داد: دو هزار و ۷۰۰ نونهال عضو کانون پرورش فکری استان تحت آموزش زبان‌های خارجه در شهرهای سمنان، دامغان و شاهرود قرار گرفتند.

جمال افزود: استان سمنان دارای ۱۶ مرکز فرهنگی هنری ثابت با ۴۳ هزار و ۶۹۰ کودک و نوجوان عضو است که در آن‌ها دو مقوله کتاب و آموزش در زمره ارکان اصلی محسوب می‌شوند، که در این راستا در استان باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی پنج کتابخانه سیار روستایی، یک کتابخانه سیار شهری و دو کتابخانه پستی فعال است.

وی کتاب را محور فعالیت‌های مربیان کانون پرورش فکری به‌صورت تخصصی برشمرد و افزود: طرح «کانون، مهارت، زندگی» با به‌هدف به کارگیری ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مربیان در کنار ترویج کتاب‌خوانی، پرورش توان تفکر و قدرت نقد در سراسر استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha