اجرای طرح «۱۰۰۰ پزشک در ۱۰۰۰ مسجد» همزمان با هفته بسیج در قزوین
کد خبر: 3765655
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

اجرای طرح «۱۰۰۰ پزشک در ۱۰۰۰ مسجد» همزمان با هفته بسیج در قزوین

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین از اجرای ‌طرح «هزار پزشک در هزار مسجد» به منظور خدمت‌رسانی به بیماران مناطق محروم در این استان خبر داد.

اجرای طرح «۱۰۰۰ پزشک در ۱۰۰۰ مسجد» همزمان با هفته بسیج در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین‌ در نشست خبری به‌منظور تشریح برنامه‌های هفته بسیج که پیش از ظهر امروز، 29 آبان‌ماه در سالن جلسات سپاه پاسداران استان برگزار شد، اظهار کرد: کنگره شهدا ازجمله بی‌نظیرترین برنامه‌هایی بود که با همبستگی مسئولان و آحاد مردم به مدت ۵ روز برگزار شد.
وی افزود: کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین مایه آبرویی عظیم برای استان و زمینه‌ای برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و اعلام رضایت‌مندی از جانب مهمانان شد و ‌میان نقش اصحاب رسانه برای پوشش برنامه‌های کنگره و اطلاع‌رسانی در جامعه بسیار پررنگ و اثرگذار بود که از آن‌ها سپاسگزارم.
این مسئول با اشاره به آغاز هفته بسیج از امروز بیان کرد: در مدت تشکیل بسیج در طول انقلاب اسلامی چیزی جز خیرات و برکات از آن ندیده‌ایم و هرکجا که بسیج واردشده شاهد پویایی و نشاط بوده‌ایم.
طاهرخانی ادامه داد: یکی از امتیازات مهم بسیج این است که وابسته به هیچ گروه و حزبی نیست و خود را متعلق به‌ نظام جمهوری اسلامی می‌داند و هر کجا نیاز است در آن وارد می‌شود.
وی با اشاره به تعداد بسیجیان حاضر در استان خبر داد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سطح استان بسیجی داریم که در اقشار مختلف بسیج در حال فعالیت هستند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین عنوان کرد: در هفته بسیج امسال شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» انتخاب‌ شده و بر اساس آن برنامه‌های مختلفی طراحی و اجرا خواهد شد.
وی تأکید کرد: در برنامه‌هایی پیش‌بینی‌شده در هفته بسیج سال جاری تلاش می‌شود جنبه خدمت‌رسانی و اثرگذاری بیشتر لحاظ شود. همچنین تقارن برنامه‌های سال جاری با هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم(ص) موجب شد تا این موضوع نیز به‌صورت ویژه موردتوجه قرار بگیرد.
این مسئول با اشاره به وضعیت اسفبار یمن و مردم مظلوم آن در کنار سکوت معنادار دنیای استکبار در مقابل جنایات ایجاد شده در این کشور گفت: تلاش خواهیم کرد به طرق مختلف اعلام حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم انجام شود.
طاهرخانی بیان کرد: تشکیل کمپین‌های حمایت از مردم یمن، حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، برگزاری محافل و نشست های مختلف با موضوع یمن و اعلام پشتیبانی از آن‌ها ازجمله برنامه‌هایی است که در این هفته به‌طور ویژه موردتوجه قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد: در هفته بسیج امسال بر کیفی بودن برنامه‌ها تأکید شده تا اثرگذاری لازم از برای ایجاد ارتباط بیشتر با مخاطب فراهم کند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین بابیان اینکه در ۷ شب برنامه‌هایی در صداوسیما با محوریت بسیج و جایگاه آن در جامعه اجرا خواهد شد، ادامه داد: برپایی میز خدمت با حضور مدیران استان برای پاسخگویی به مطالبات مردم از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.
وی اعلام کرد: اجرای طرح هزار پزشک در هزار مسجد در جامعه پزشکی برنامه‌ریزی‌شده تا در مناطق مختلف اقدام به ویزیت افراد کنند؛ همچنین در سطح تخصصی نیز تعدادی از پزشکان آمادگی خود را برای ویزیت بیماران به‌صورت رایگان اعلام کرده‌اند.
این مسئول اضافه کرد: حضور تیم حقوقی از جانب دستگاه قضا در استان در مناطق مختلف، اجرای برنامه‌ها و مسابقات قرآنی و ورزشی، سرکشی از خانواده معزز شهدا، از جمله دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.
طاهرخانی در پایان خاطرنشان کرد: در روز ۵ آذر مصادف با سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان تجمع باشکوه بسیجیان را خواهیم داشت که جزئیات آن به‌زودی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

captcha