رونمایی از کتاب «با قرآن در محاورات عامه» در شاهرود
کد خبر: 3765683
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

رونمایی از کتاب «با قرآن در محاورات عامه» در شاهرود

گروه فرهنگی ـ کتاب «با قرآن در محاورات عامه» تألیف محمدحسین حسنی در شاهرود رونمایی شد.

رونمایی ازکتاب «با قرآن در محاورات عامه» در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسین حسنی، نویسنده کتاب «با قرآن در محاورات عامه» امروز، 29 آبان‌ماه در مراسم رونمایی از این کتاب اظهار کرد: کتاب «با قرآن در محاورات عامه» به مدت چهار سال در ۱۶ گفتار با حدود یک هزار و ۳۰۰ آیه و حدود چهار هزار حدیث و روایت تألیف شده است.

حسنی با اشاره به مفید بودن این کتاب برای همه اقشار گفت: هر گفتار از این کتاب به یک موضوع از جمله صفات الهی، بهشت و جهنم، اوامر و نواهی قرآنی، مرگ و ... اختصاص دارد و هدف اصلی از تألیف این کتاب به کارگیری آیات و روایات به جای جملات روزمره در مکالمات است.

وی مهمترین خواسته مولفان را حمایت مسئولان دانست و افزود: این کتاب در شمارگان یک هزار جلد توسط انتشارات آوای چلچله(چهل میقات) شاهرود منتشر شده است.

همچنین کتاب‌های «حباب»،«حریردل» و «پروانگی» سه کتاب شعر رباب خدامی متخلص به(آلاله) نیز در این مراسم  رونمایی شد.

نویسنده کتاب‌های «حباب»، «حریردل» و «پروانگی» نیز گفت: علاوه بر سه کتاب شعری که در این مراسم رونمایی شد سه کتاب آموزشی نیز در دست چاپ و یک دیوان شعر با گویش شاهرودی در دست تألیف دارد.

رباب خدامی با بیان اینکه بهترین لحظات شاعری‌اش را مربوط به زمانی می‌داند که اشعاری در باره خداوند می‌سراید افزود با توجه به علاقه‌ای که به دعای جوشن کبیر دارم و خلوصی که در آیه‌های آن احساس کردم آن را به نظم برگردانده ام و تنها چند آیه از آن باقی مانده است.

یادآور می‌شود، سه کتاب این شاعر با شمارگان یک هزار جلد و در انتشارات چهل میقات شاهرود به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

captcha