بسیجیان ابوذر و عمار زمان خود باشند
کد خبر: 3765720
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

بسیجیان ابوذر و عمار زمان خود باشند

گروه سیاست و اقتصاد- مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام رضا‌(ع) با اشاره به اینکه بسیجیان باید ابوذر و عمار زمان خود باشند، گفت: استکبارستیزی مقابله با ظلم است و در هر زمانی اگر ظالمی بخواهد ظلم کند بسیجی فریادرس مظلومان خواهد بود.

بسیجیان ابوذر و عمار زمان خود باشند

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن شجاعی‌مهر، مسئول نمایندهٔ ولی‌فقیه امروز، 29 آبان‌ماه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد در سپاه امام رضا(ع) البرز اظهار کرد: اولین شاخصه در عصر حاضر اصل مکتب محوری است که به معنای انس با خدا، توسل، توکل، تلاش، کوشش و واگذاری به خداوند متعال است.
وی ادامه داد: در عصر حاضر که عصر ظهور تمدن‌های الهی‌محور است اصل ولایت‌مداری و ولایت‌محوری یکی دیگر از اصول بسیجی بودن به شمار می‌رود.
این مسئول اضافه کرد: بسیجی در مسیر رسیدن به خداوند پیش می‌رود و با حرکت و پیشرفت انقلاب ما ثابت کرده که یک‌لحظه در این راه متوقف نشده است.
شجاعی‌مهر با اشاره به اینکه بسیجی اهل شک و سوءظن نیست و دارای حرکات انقلابی و جهادی است، گفت: پرکار بودن بسیج بُعد دیگر آن است و در هر عرصه‌ای سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی بسیج باید پرتلاش باشد.
مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) در پایان با اشاره به اینکه بسیجیان باید ابوذر و عمار زمان خود باشند، گفت: استکبارستیزی مقابله با ظلم است و در هر زمانی اگر ظالمی بخواهد ظلم کند بسیجی فریادرس مظلومان خواهد بود چراکه از تهدید و تطمیع نمی‌هراسد.

انتهای پیام

captcha