شهدا نادی وحدت بودند
کد خبر: 3765838
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

شهدا نادی وحدت بودند

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: شهدا نادی وحدت بودند و جمهوری اسلامی پیروزی‌های خود را مدیون همدلی و اتحاد آحاد جامعه است.

شهدا نادی وحدت بودند

به گزارش ایکنا از قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه کمیته اسناد و انتشارات بنیاد استان با اشاره به هفتهٔ وحدت اظهار کرد: شعار همیشگی امام راحل در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی حفظ وحدت بوده است که رزمندگان با توجه به این شعار اساسی و ایجاد وحدت در همهٔ جبهه‌ها توانستند بر متجاوزان جمهوری اسلامی پیروز شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه شهدا نادی وحدت بودند و جمهوری اسلامی پیروزی‌های خود را مدیون همدلی و اتحاد آحاد جامعه است، افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز بازماندگان شهدا و ایثارگران با تأسی به شعار وحدت شهیدان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی وحدت‌آفرین بوده و هستند.
این مسئول گفت: همچنین امروز برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی و غلبه بر ناهنجاری‌های جامعه، وحدت اقشار مختلف و مسئولان تأثیر بسزایی خواهد داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده پیام بسیاری از شهدا در وصایایشان حفظ وحدت در جهت تداوم انقلاب بوده و ما نیز با تأسی به پیام آنان باید مروج فرهنگ وحدت در سطح جامعه باشیم.
به گزارش ایکنا، در این نشست طرح‌های تولیدی قابل‌اجرا در حوزهٔ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مطرح شد و راهکارهای اجرایی آن موردبررسی قرار گرفت.
ساماندهی کتابخانه تخصصی شهدا با بهره‌مندی از خاطرات تصویری والدین شهدا در پایگاه اطلاع‌رسانی خط سرخ و انتشار فرهنگ‌نامهٔ جاودانه‌های تاریخ استان قزوین از مصوبات این نشست بود.
انتهای پیام

captcha