ایجاد امنیت و ثبات در همدان؛ اولویت استاندار جدید باشد
کد خبر: 3765846
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

ایجاد امنیت و ثبات در همدان؛ اولویت استاندار جدید باشد

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه خداوند در چند جای قرآن از انسان گله می‌کند و می‌فرماید «شما انسان‌ها قدر و اندازه خدایی را که پرستش می‌کنید را نمی‌دانید» عنوان کرد: با وجود مشکلات کنونی کشور‌ هر کس در هر پست و مقام به دنبال ایجاد امنیت آرامش و ثبات در استان باشد.

ایجاد امنیت و ثبات در همدان؛ اولویت استاندار جدید باشد

به گزارش ایکنا از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، سه شنبه 29 آبان ماه در مراسم معارفه و تکریم استاندار جدید همدان اظهار کرد: انسان باید همواره شکر گزار نعمات خالق و مخلوق باشد.

وی افزود: طبق حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» کسی که شکر کزار نعمات بندگان خداوند نباشد نمی‌تواند شکر گزار نعمت‌های خداوند باشد و در حدیثی دیگر از معصومین، شکر گزار ترین مردم در برابر نعمت‌های الهی کسی است که از همه بیشتر، شکرگزار نعمت خلق خدا باشد.

آیت‌الله محمدی با اشاره به اینکه اول خدمتی که شامل حال انسان می‌شود خدمت پدر و مادر است گفت: اگر کسی شکرگزار حق پدر و مادر نسبت به خود نباشد، اگر عبادتی به اندازه ۱۲۴ هزار پیامبر نیز داشته باشد از پذیرفته نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم همدان شکرگزار خدمات ۱۵ ساله مهندس نیکبخت هستند عنوان کرد: قدر و درک نعمت آسان نیست، قدرشناسی با شکر گزاری متفاوت است، قدرشناسی درک جایگاه واقعی هر فعل و عملی است.

امام جمعه شهر همدان ادامه داد: خداوند در چند جای قرآن از انسان گله می‌کند و می‌فرماید «شما انسان‌ها قدر و اندازه خدایی را که پرستش می‌کنید نمی‌دانید». 

وی گفت: با وجود مشکلات کنونی کشور و مشکلات تراشیده شده از سوی کشو‌رهای بیگانه مدیریت یک استان کاری آسان نیست‌ و هر کس در هر پست و مقام به دنبال ایجاد امنیت آرامش و ثبات در استان است.

انتهای پیام

captcha