مردم محور بودن؛ لازمه برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی
کد خبر: 3765956
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

مردم محور بودن؛ لازمه برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه لازمه برگزاری جشن‌های انقلاب مردم محور بودن آن است گفت: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن عوامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که در این راستا مشارکت مردم می‌تواند این توطئه استکبار را خنثی کند.

مردم محور بودن؛ لازمه برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر روز گذشته 29 آبان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب برای مردمی که در همه صحنه‌ها حضور دارند باید بسیار سنگ تمام گذاشت افزود:  لذا دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا به مطالبات مردمی پاسخ دهند.

آیت‌الله شاهچراغی، با اشاره به اینکه لازمه برگزاری جشن‌های انقلاب مردم محور بودن آن است اظهار کرد: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن عوامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است از این‌رو مشارکت مردم می‌تواند این توطئه استکبار را خنثی و بذر یاس را در دل بدخواهان نظام ایجاد کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بازگویی دستاوردهای انقلاب باعث افزایش امید در جامعه می‌شود، متذکر شد: دشمنان اسلام و نظام چشم به چهل‌سالگی انقلاب دوخته‌اند و در صدد کمرنگ جلوه دادن دستاوردها و جدایی بین مردم و مسئولان هستند از این‌رو باید با بازگویی خدمات صورت گرفته روح امید را در دل مردم زنده نگه داشت.

به گفته وی؛ با همدلی و همراهی همه جانبه مردم و مسئولان در کنار یکدیگر تمام توطئه و دسیسه‌های دشمن در این چهار دهه نقش بر آب‌شده است و از این‌رو حفظ وحدت در برگزاری این جشن‌ها بسیاز ضروری است.

انتهای پیام

captcha