رسانه‌؛ عهده‌دار مدیریت جنگ روانی
کد خبر: 3766041
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

رسانه‌؛ عهده‌دار مدیریت جنگ روانی

گروه فرهنگی - مدیرکل صدا‌وسیمای سیستان‌وبلوچستان گفت: مدیریت جنگ روانی که دشمن علیه ملت انقلابی ایران آغاز کرده‌ برعهده رسانه است؛ این رسانه است که باید افکار عمومی را روشن کند، شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که به نفع مردم و انقلاب باشد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، محمود دولت کردستانی، مدیرکل صدا‌وسیمای استان، پیش از ظهر امروز، 29 آبان‌ماه در جمع اصحاب رسانه، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، گفت: پیامبر اسلام، شخصیتی است که با اندیشه‌اش دنیا را متحول ساخت و بشریت، تا انتهای دنیا، از وجود ایشان بهره‌مند می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بهمن امسال چهلمین سال از عمر انقلاب را جشن می‌گیریم، بیان کرد: امسال انقلاب و نظام اسلامی به بلوغ خود می‌رسد؛ اهمیت این مسأله را زمانی درمی‌یابیم که می‌بینیم دشمن چه هزینه‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی کرده تا ملت، چهلمین سال انقلاب خود را نبینند.
مدیرکل صدا‌وسیمای استان افزود: متأسفانه در سطح جامعه، هستند افرادی که به‌راحتی تحت تأثیر هجمه‌های فرهنگی دشمن قرار می‌گیرند، با بالا و پایین رفتن دلار، نبض‌شان تغییر می‌کند؛ سوار بر موج فتنه‌ها می‌شوند و دست از نظام می‌کشند.
وی ادامه داد: مدیریت جنگ روانی که دشمن علیه ملت انقلابی ایران آغاز کرده، بر عهده رسانه است؛ این رسانه است که باید افکار عمومی را روشن کند، شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که به نفع مردم و انقلاب باشد.
کردستانی اظهار کرد: وقتی این کشور، مردمی تا به این اندازه بصیر، صبور و با فکر دارد، خداوند هم قطعاً نصرت خواهد کرد و این امید را رسانه باید در جامعه القاء کند.
وی بیان کرد: چهل سالگی انقلاب باید به عنوان یک جشن بزرگ ملی، مورد توجه قرار گیرد؛ همه دستگاه‌ها اعم از استانداری، راه و ترابری، علوم پزشکی، منطقه آزاد و غیره، رو در روی مردم قرار گرفته و از برکات چهل ساله انقلاب بگویند.
مدیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ضمن انتقاد از اینکه برخی مسئولان همچنان چهلمین سال انقلاب را جدی نگرفته‌اند، افزود: همه مسئولان باید علاوه بر اینکه وظایف خود را اجرا می‌کنند، در کنار آن یک‌سری اقدامات شاخص نیز به مناسبت چهلمین سال انقلاب برنامه‌ریزی کنند.
وی ادامه داد: باید به سمت مردمی کردن جشن‌ها حرکت کنیم؛ رسانه باید ورود کند و مردم را برای مشارکت در برپایی مراسم ترغیب کند؛ دشمن از قدرت ایمان مردم و حضور آنان در صحنه می‌ترسد، و الا خودشان هم موشک دارند.
مدیرکل صدا‌وسیمای استان اظهار کرد: مستند «چهل سند»، « مهر ماندگار»، تهیه برنامه‌هایی جهت معرفی شهدا و نیز مبارزان ضد طاغوت، مسابقات رادیویی، موشن گرافیک و آنونس‌های تخصصی از جمله برنامه‌هایی است که امسال از شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.

انتهای پیام

captcha