ضرورت شناسایی و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه جوانان
کد خبر: 3766070
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

ضرورت شناسایی و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه جوانان

گروه اجتماعی ـ معاون استاندار لرستان با تأکید بر ارسال لیست سازمان‌های مردم نهادی که توسط جوانان اداره می‌شود، اظهار کرد: در بحث برون‌سپاری فعالیت‌ها اولویت به سازمان‌های مردم نهادی که با مدیریت جوانان اداره می‌شود باشد.

دستگاه‌ها در برون‌سپاری فعالیت‌ها تشکل‌های جوان را در اولویت قرار دهند

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان امروز چهارشنبه، ۳۰ آبان در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: وقتی دم از وحدت می‌زنیم وحدت بین کسانی است که دل در گرو توسعه و آبادانی کشور دارند.
وی با تاکید بر وحدت بین ارکان اجرایی، قضایی و فانون‌گذاری، ادامه داد: وحدت از آموزه‌‌های دینی و قرآنی و سفارش امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
خجسته‌‌پور با ذکر این مطلب که کتاب امروز مهجور و فریب افتاده است، اضافه کرد: هدف از برگزاری جلسات صرف تعداد جلسات نیست بلکه عملیاتی شده مصوبه‌های ستاد ملاک است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ستاد ساماندهی امور جوانان را یک ستاد سیاست‌گذار دانست و گفت: در بحث کتابخانه‌ها تاکید بر پیگیری مصوبات انجمن کتابخانه‌های استان است چراکه تمام مشکلات کتابخانه‌ها در این انجمن مصوب شده است.
وی با اشاره به روند پرداخت تسهیلات ازدواج در استان ضمن تشکر از عملکرد خوب بانک ملی، اضافه کرد: بانک ملی در همه زمینه‌ها کارگشا است اما مجموعه بانک‌ها عملکرد مناسبی ندارند
خچسته‌پور با انتقاد از عدم توجه برخی بانک‌ها به تسهیلات ازدواج، تصریح کرد: بانک‌هایی که نسبت به پرداخت وام ازدواج کاهلی کردند باید پاسخگو باشند و علت این‌که مجموعه بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج رتبه ۱۹ را کسب کردند باید بررسی شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با ذکر این مطلب که همه دستگاها در بحث برون‌سپاری فعالیت‌ها مجاز هستند، ادامه داد: در امر برون سپاری نیرویی فعال‌تر از جوانان نداریم چراکه جوانان انگیزه و علاقمندی دارند.
وی با تاکید بر ارسال لیست سازمان‌های مردم نهادی توسط جوانان اداره می شود، اضافه کرد: در بحث برون‌سپاری فعالیت‌ها اولویت به سازمان‌های مردم نهادی که با مدیریت جوانان اداره می‌شود، باشد.

 

انتهای پیام

captcha