‌نیکوکاران حوزه «سلامت» همدان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3766120
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

‌نیکوکاران حوزه «سلامت» همدان تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی - مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان از تجلیل خیران و نیکوکاران حوزه سلامت این استان در روز ‌یکم آذرماه خبر داد.

تجلیل از نیکوکاران حوزه «سلامت» همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از مجمع خیرین سلامت، محمد صادق صبا، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان از برگزاری مراسم تجلیل خیران و نیکوکاران حوزه سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم پنج‌شنبه یک آذرماه از ساعت 9:30 تا 12 در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از خیرین و نیکوکاران در سه بخش صورت می‌گیرد، گفت: خیرانی که در امر اهدای تجهیزات، تعمیر و تجهیز مراکز درمانی به مجمع خیرین سلامت همدان کمک کرده‌اند، پنج‌شنبه تجلیل خواهند شد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان بیان کرد: بخش دوم تجلیل از خیران و نیکوکارانی است که نسبت به رفع مشکلات و هزینه‌های درمانی بیماران سخت درمان کمک کرده‌اند.

وی تاکید کرد: این خیران کسانی هستند که در قالب طرح « سخاوت»، «طعم مهربانی» و به صورت موردی یک هزار و 100 بیمار سخت درمان را حمایت کرده‌اند.

این پزشک متخصص بیان کرد: گروهی از خیرین در حوزه پیشگیری و آموزش آحاد مردم جامعه در خصوص خودمراقبتی در طول سال با مجمع خیرین سلامت همکاری داشته‌اند که از آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تقریباً یک‌هزار و 200 مهمان در این مراسم دعوت کرده‌ایم، به حضور دکتر شهریاری؛ دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور اشاره کرد و افزود: اکثر مسوولان شهر به ویژه استاندار و سمن‌های حوزه سلامت دعوت شده‌اند که امیدواریم حضور داشته باشند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه انتظار داریم خیرین محترم که در واقع اساس کار مجمع خیرین سلامت با پشتیبانی آنها صورت می‌گیرد در این مراسم باشند، گفت: با حضور این مدعوین دیگران نیز در کار نیک تشویق خواهند شد.

وی عنوان کرد: در این مراسم به صورت نمادین از 30 الی 40 خیر و نیکوکار تجلیل خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha