بنیان‌گذار انقلاب اسلامی فضای بالندگی دینی را در جهان ایجاد کرد
کد خبر: 3766226
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

بنیان‌گذار انقلاب اسلامی فضای بالندگی دینی را در جهان ایجاد کرد

گروه فرهنگی- رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) با پایه‌گذاری نظام جمهوری اسلامی بر مبنای دین، حقیقت الهی را در جهان احیا کرد و نگاه بنیان‌گذار انقلاب فضای بالندگی دینی را در جهان ایجاد کرد.

بنیان‌گذار انقلاب اسلامی فضای بالندگی دینی را در جهان ایجاد کرد

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی هاشمی‌تروجنی، رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی در دوازدهمین اردوی طریق جاوید که امروز، 30 آبان ماه در کتابخانه عمومی امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ترویج تفکر امام در جامعه مهم‌ترین نیازی است که باید به آن توجه کنیم.
وی افزود: زمانی که دین در حال فراموشی در سطح جهان بود، امام راحل نهضت بزرگی دینی را بنیان نهاد که حقیقت آن برای همه مشهود است.
هاشمی‌تروجنی بیان کرد: نهضت امام خمینی(ره) تنها برای کشور ایران نبود بلکه نهضتی برای کل ادیان بشمار می‌رود به گونه‌ای که در آن شرایط سیاسی جان دوباره‌ای به تمام ادیان بخشید.
وی اعلام کرد: امام خمینی(ره) با پایه‌گذاری نظام جمهوری اسلامی بر مبنای دین حقیقت الهی را در جهان احیا کرد و نگاه بنیان‌گذار انقلاب فضای بالندگی دینی را در جهان ایجاد کرد.
رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی با تأکید براینکه انقلاب و نهضت امام راحل روح تازه‌ای به جهان بخشید، عنوان کرد: انقلاب جمهوری اسلامی نگاه به هستی را متحول کرد.
وی به اهمیت وحدت از دیدگاه امام(ره) پرداخت و عنوان کرد: وحدت از منظر امام ذوب شدن در حقیقت وجودی انسان است، چراکه انسان جزئی از ربوبیت الهی بوده و اگر در این ربوبیت تجلی پیدا نکند نابود می‌شود.
هاشمی‌تروجنی بیان کرد: وحدت سیاسی و اجتماعی به معنی درک حقیقت و ذوب شدن در ربوبیت الهی بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی با اشاره به توطئه‌افکنی‌های دشمنان اسلام در راستای ایجاد شکاف و تفرقه بین مسلمانان، گفت: امروز استکبار جهانی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب ایمان جوانان را هدف قرار داده و در این راستا دست به اجرای هر نوع توطئه‌ای می‌زند.
رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی عنوان کرد: روشنگری بین جوانان مهم‌ترین نیاز برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است که باید از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود.
هاشمی‌تروجنی یادآور شد: رشد ظرفیت‌های فرهنگی دانشجویان در عرصه‌های مختلف و تبیین بیانات امام راحل و رهبر انقلاب برای دانشجویان مهم‌ترین اولویت کاری مرکز امام و انقلاب در جهاددانشگاهی است.
انتهای پیام

captcha