وجود ۴۲۸ وسیله و تجهیزات بازی در خرم‌آباد/تنها ۳۱ وسیله مجوز دارد
کد خبر: 3766322
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

وجود ۴۲۸ وسیله و تجهیزات بازی در خرم‌آباد/تنها ۳۱ وسیله مجوز دارد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل استاندارد لرستان با بیان این‌که در مجموع در مرکز لرستان ۴۲۸ وسیله و تجیهیزات بازی وجود دارد، اظهارکرد: از این تعداد تنها ۳۱ وسیله بازی مجوز دارند که شامل هفت درصد کل تجهیزات بازی می‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، مرضیه قنبریان، مدیرکل استاندارد لرستان در کارگروه استاندارد سازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات استان لرستان که امروز، یکم آذر برگزار شد، با اشاره به وضعیت تجهیزات بازی در لرستان، گفت: در خرم‌آباد ۱۷۸ وسیله در شهربازی‌ها، ۲۷ وسیله قایقرانی، ۱۸ پارک بازی و ۲۰۵ زمین بازی وجود دارد.
وی با بیان این‌که در مجموع در مرکز لرستان ۴۲۸ وسیله و تجیهیزات بازی وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد تنها ۳۱ وسیله بازی مجوز دارند که شامل هفت درصد کل تجهیزات بازی می‌شود.
مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به این‌که در مجموع ۶۰۷ زمین بازی در کل استان وجود دارد که ۲۰۵ مورد آن‌ها در خرم‌آباد است، اظهارکرد: ۲۵ شهربازی در لرستان وجود دارد که هفت مورد آن‌ها در خرم‌آباد، شش تا در بروجرد، یک مورد در الیگودرز، یک مورد در ازنا، چهار تا در دورود و سه تا در کوهدشت مستقر هستند.
قنبریان با بیان این‌که شهربازی تندیس در خرم‌آباد اخیراً مجوز استاندارد گرفته و بقیه غیراستاندارد هستند، تصریح کرد: شهربازی‌های دانشجو، مهرورزان و خانواده در خرم‌آباد نیز پلمب شده‌اند و قایقرانی کیو قبلا مجوز داشته اما الان برای تمدید اقدامی نشده است.
مدیرکل استاندارد لرستان با تاکید بر این‌که شهرداری‌ها باید زمین های بازی را استاندارد سازی کنند، افزود: چهارمین بار است که این دستور کار را به جلسه می آوریم و یک بار هم مصوبه شورای تامین گرفته‌ایم که هنوز عملیاتی نشده است.
قنبریان یادآور شد: اگر تا پایان بهمن ماه زمین‌های بازی مجوز استاندارد نگیرند، دستور قضایی می‌گیریم و آن‌ها را جمع می‌کنیم.

گزارش تصویری کارگروه استاندارد سازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات لرستان

استاندارد

استاندارد

استاندارد

استاندارد

استاندارد

استاندارد

استاندارد

استاندارد

استاندارد

استاندارد

استاندارد

استاندارد

استاندارد

استاندارد

captcha