بازدید مدیرکل اوقاف کرمانشاه از مؤسسه قرآنی «ترجمان وحی»
کد خبر: 3766682
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

بازدید مدیرکل اوقاف کرمانشاه از مؤسسه قرآنی «ترجمان وحی»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از مؤسسه قرآنی ترجمان وحی بازدید و طی آن نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه به منظور چاپ و نشر قرآن کریم به زبان‌های دیگر اقدام شد.

بازدید مدیرکل اوقاف کرمانشاه از مؤسسه قرآنی «ترجمان وحی»

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به همراه حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان امروز، 3 آذرماه از مؤسسه قرآنی ترجمان وحی بازدید کردند.
در این بازدید حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: برای تدوین گفتمان قرآنی خواستار همکاری تمامی دستگاه‌ها هستیم تا بتوانیم خروجی خوبی را شاهد باشیم.
وی با اشاره به اینکه ما امروز برای احیای اسلام و آیات الهی به فعالیت‌های بسیاری نیازمندیم و باید در آن راستا تلاش کنیم، اظهار کرد: باید در آینده موضوع گسترش قرآن در آموزش و پژوهش را مدنظر قرار دهیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های قرآنی در تمامی حیطه‌ها و بخش‌ها برای همگان واضح است و هیچ کس نمی‌تواند منکر گسترش فعالیت‌های قرآنی در زمینه چاپ و نشر قرآن کریم باشد.
در این بازید ضمن بررسی مخازن کتب قرآنی مؤسسه ترجمان وحی نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه چاپ و نشر قرآن کریم به زبان‌های دیگر اقدام شد.
انتهای پیام

captcha