قدرت مردم در بسیج تجلی می‌یابد
کد خبر: 3767089
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

قدرت مردم در بسیج تجلی می‌یابد

گروه سیاست و اقتصاد - سرپرست استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه قدرت مردم در بسیج تجلی می‌یابد، ادامه داد: شما بسیجیان امروز وارث سردارانی هستید که به شجاعت معنا داده‌اند؛ لذا وظیفه ما حفظ این سرمایه بزرگ است.

قدرت مردم در بسیج تجلی می‌یابد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، قربان میرزایی امروز، 5 آذر در همایش «بسیج و چهل سال افتخار» که در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شده بود، با بیان اینکه پنجم آذرماه در سال 58 توسط امام خمینی(ره) به عنوان روز تشکیل بسیج معرفی شد، اظهار کرد: مدتی از انقلاب نگذشته و کشور در شرایط خوب نظامی به سر نمی‌برد که دشمن به ایران اسلامی حمله کرد و گفته بود که ظرف 48 ساعت تهران را خواهد گرفت ولی تا به امروز kتوانسته است وجبی از خاک کشورمان را به تصرف خود در بیاورد.
وی با بیان اینکه قدرت مردم در بسیج تجلی می‌یابد، ادامه داد: شما بسیجیان امروز وارث سردارانی هستید که به شجاعت معنا داده‌اند لذا وظیفه ما حفظ این سرمایه بزرگ است.
میرزایی تصریح کرد: کشور امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌برد لذا امروز بیش از هر زمانی به انسجام و وحدت نیاز داریم که این وحدت باید در بسیج تجلی یابد.
سرپرست استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز نسل جوان به بسیج معنا می‌دهد، اظهار کرد: باید فرهنگ بسیج و خدمت به مردم در کشور نهادینه شود. بسیج یعنی دلسوز مردم بودن و برای ارتقا و حفظ سرمایه کشور قدم برداشتن.
در ادامه این مراسم سیدجواد کمالی، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام‌رضا(ع) خراسان رضوی، با بیان اینکه از زمانی که در بسیج عهده دار مسئولیت بوده‌ام، همکاری‌های خوبی با همه ارگان‌ها در مشهد و شهرستان‌ها داشته‌ایم، اظهار کرد: از زمانی که بنده در بسیج عهده دار مسئولیت بوده‌ام برنامه‌های مختلفی در همه زمینه‌ها از جمله برنامه‌های اقتصادی، فرهنگی و... اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه از هفته‌های گذشته ستاد گرامیداشت هفته بسیج تشکیل شد، ادامه داد: برنامه‌های مختلفی برای این هفته در شهرستان‌ها و مشهد در حال اجراست که افتتاح چندین پایگاه بسیج در شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و... در مشهد و تشکیل چهار گردان با بیش از هزار بسیجی و شرکت آنان در همایش بسیج در حرم مطهر رضوی از جمله برنامه‌هایی است که برای این هفته تدارک دیده شده است.
کمالی همچنین از تشکیل دو گردان دیگر از بسیجیان در مشهد تا پایان سال خبر داد.
یادآوری می‌شود که در ابتدای این مراسم متن نامه وزیر کشور  به مناسبت هفته بسیج توسط سردار امینی قرائت شد و در پایان نیز از بسیجیان نمونه ادارت و ارگان‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha