هزار و ۷۰۰ مداح در همدان دستاورد‌های انقلاب را تبیین می‌کنند
کد خبر: 3767493
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

هزار و ۷۰۰ مداح در همدان دستاورد‌های انقلاب را تبیین می‌کنند

گروه اجتماعی ـ کارشناس امور فرهنگی کارگروه قرآن و تشکل‌های مذهبی ستاد دهه فجر استان همدان از هماهنگی با هزار و ۷۰۰ مداح جهت تبیین دستاورد‌های انقلاب همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

هزار و 700 مداح در همدان دستاوردهای انقلاب را تبیین می‌کنند

به گزارش ایکنا از همدان، محمدرضا کهریزی، کارشناس امور فرهنگی کارگروه قرآن و تشکل‌های مذهبی ستاد دهه فجر استان همدان امروز، 6 آذرماه در دومین جلسه این کارگروه اظهار کرد: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، این کارگروه در راستای تهیه محتوای دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب بر مبنای مبانی اسلام و توزیع آن بین شبکه تبلیغ اقدام می‌کند.
وی افزود: هماهنگی اعزام بیش از هزار نفر مبلغ و مبلغه به کانون‌های جمعیتی سراسر استان در جهت تبیین دستاورد انقلاب و هماهنگی برگزاری مراسم در 2 هزار هیأت مذهبی و برگزاری ویژه‌برنامه‌ها در 200 هیئت مذهبی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
کهریزی از هماهنگی با هزار و 700 مداح جهت تبیین دستاوردهای انقلاب، هماهنگی با ۵۰ کانون فرهنگی ـ تبلیغی جهت برگزاری مراسم و ویژه‌برنامه‌ها، تشکیل کمیته‌های فرهنگی در ۳۵۰ روستای دارای روحانی مستقر و هجرت در سطح استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

برگزاری همایش دستاوردهای بانوان بعد از انقلاب اسلامی در همدان
کارشناس امور فرهنگی کارگروه قرآن ستاد دهه فجر ادامه داد: هماهنگی با پایگاه‌های طرح سلامت اجتماعی جهت برگزاری مراسم و برنامه‌های ویژه، هماهنگی جهت برگزاری مراسم در هزار و 500 تشکل و جلسات خواهران و جمع‌آوری مجموع فعالیت‌های انقلابی بانوان از سال ۱۳۴۲ تا زمان جنگ از دیگر اقداماتی است که در 40 سالگی انقلاب اجرایی خواهد شد.
وی گفت: برگزاری همایش دستاوردهای بانوان بعد از انقلاب اسلامی، هماهنگی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در کانال ها و گروه های فضای مجازی، هماهنگی برنامه گردشگری بهار انقلاب اسلامی با بازدید از مراکز فرهنگی و دیدار با شخصیت هائی به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش داشته اند از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ایام الله دهه فجر است.
کهریزی از دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی توسط شبکه تبلیغ، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا توسط اعضای شبکه تبلیغ، تجلیل از نخبگان فعال در عرصه انقلاب اسلامی تشکل های دینی و برگزاری گفتمان های انقلاب اسلامی با حضور نخبگان دینی و فرهنگی بین‌المللی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کارشناس امور فرهنگی کارگروه قرآن ستاد دهه فجر بیان کرد: حمایت از کتاب آشنایی با اسلام و انقلاب اسلامی به زبان انگلیسی جهت استفاده مهمانان و توریست های خارجی، حمایت از کتاب با موضوع شعار سال و حضور شبکه تبلیغ در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اقدامات پیش بینی شده برای این ایام است.
وی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای، برگزاری همایش مبلغان و بانوان مبلغ با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی، برگزاری همایش مداحان و خانواده‌ها و برگزاری عصر شعر فجر فاطمی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
انتهای پیام

captcha