استقبال 22 دستگاه اجرائی کشور از طرح ملی حفظ قرآن ویژه کارکنان دولت
کد خبر: 3768008
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

استقبال 22 دستگاه اجرائی کشور از طرح ملی حفظ قرآن ویژه کارکنان دولت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ آزمون حفظ قرآن کریم در بخش کارکنان دولت از روز 26 آبان ماه آغاز شده و دستگاه‌ها و استان‌هایی که تاکنون بیشترین مشارکت را در این طرح داشته‌اند، مشخص شده است.

فوری////استقبال 22 دستگاه اجرائی کشور از طرح ملی حفظ قرآن ویژه کارکنان دولت

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، زمان ثبت نام جهت شرکت در آزمون حفظ قرآن ویژه کارکنان دولت از ٢٦ آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا ٢٤ آذرماه ادامه خواهد داشت، بر همین اساس و از زمان آغاز ثبت نام تاکنون ٢٢ دستگاه اجرایی از شرکت در این آزمون استقبال کرده‌اند.
طبق آخرین آمار اعلام شده، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دستگاه‌های پیش‌تاز با بیشترین شرکت‌کننده در این آزمون بوده است.
بر اساس این گزارش، استان‌های تهران، خراسان رضوی، کرمان، آذربایجان شرقی و اصفهان به ترتیب بیشترین سهم شرکت‌کننده در این آزمون را به خود اختصاص داده‌اند.
گفتنی است، دوره‌ای که برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده است، با نام «آموزش سبک زندگی» و با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه «ناس» تا «زلزال» است و این دوره با مجوز سازمان اداری استخدامی کشور و در قالب هشت ساعت ضمن خدمت برای کارکنان دولت محاسبه می‌شود. همچنین در این طرح به نفرات برگزیده نیز جوایز ارزنده‌ای به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
داوطلبان بعد از تکمیل فرایند ثبت‌نام مجدداً به پایگاه www.quranedu.ir مراجعه کرده و طی این بازه زمانی به صورت مجازی در ۱۶ جلسه حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه ناس تا زلزال را در جلسات آموزش مجازی که به مدت تقریبی۱۰ دقیقه خواهد بود، فرا خواهند گرفت.

زمان برگزاری آزمون نیز طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ آذرماه و به صورت مجازی خواهد بود.

انتهای پیام

captcha