۱۰ بهمن؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «الگو‌های برتر تدریس»
کد خبر: 3769288
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

۱۰ بهمن؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «الگو‌های برتر تدریس»

گروه فرهنگی ـ سرپرست معاونت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به این‌که آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه منطقه‌ای جشنواره الگوهای برتر تدریس تا دهم بهمن امسال است، گفت: آثار برتر هر منطقه تا بیستم اسفند امسال به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال خواهند شد.

10 بهمن؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره «الگوهای برتر تدریس»

به گزارش ایکنا از لرستان، اسدالله عباس‎زاده، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان امروز، 12 آذر در حاشیه جلسه مربیان و مشاوران درس تفکر و سبک زندگی، اظهارکرد: ترویج فرهنگ پژوهش و ارتقای توانمندی‌های حرفه‌ای معلمان با تبادل دستاوردهای علمی آن‌ها میسر می‌شود.
وی با بیان این‌که جشنواره الگوی برتر تدریس فرصت بازآموزی علمی و تحقیقاتی فرهنگیان را به شکل فردی و گروهی فراهم می‌آورد، اظهارکرد: پنجمین جشنواره الگوی برتر تدریس «درس تفکر و سبک زندگی» با هدف ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با بیان این‌که اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج در شیوه‌های تدریس از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است، گفت: تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش‌های نوین یاددهی و یادگیری سبب افزایش اندوخته‌های علمی آن‌ها می‌شود.
وی با اشاره به این‌که آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه منطقه‌ای جشنواره تا پایان دهم بهمن ماه 97 است، اضافه کرد: آثار برتر هر منطقه تا بیستم اسفند ماه 97 به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال خواهند شد.
عباس‌زاده افزود: داوری آثار ارسالی از سوی مناطق از اول اسفند ماه 97 در دبیرخانه استانی آغاز می‌شود که پس‌از بررسی و اعلام نتیجه از سوی داوران، آثار برتر بر روی سایت دبیرخانه بارگذاری می‌شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: 10 اثر برگزیده استان برای شرکت در جشنواره کشوری الگوی برتر تدریس «درس تفکر و سبک زندگی» به وزارت آموزش و پرورش معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

captcha