دانشجویان یاور مسئولان اجرایی در راستای توسعه استان باشند
کد خبر: 3769337
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

دانشجویان یاور مسئولان اجرایی در راستای توسعه استان باشند

گروه اجتماعی - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دانشجو باید آزاده‌طلب و آزادی‌خواه باشد، گفت: طبیعتا ذات دانشجو پرسش‌گری و مطالبه‌گری است که باید یار و یاور فعالیت مسئولان اجرایی در راستای توسعه همه‌جانبه استان باشند.

دانشجویان یاور مسئولان اجرایی در راستای توسعه استان باشند

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری 12 آذرماه در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد در پاسخ به مطالبات دانشجویان این دانشگاه، اظهار کرد: 16 آذر نماد وحدت، ایثار، پایمردی و استقامت دانشجویان است.
وی با اشاره به اینکه دانشجو باید آزاده‌طلب و آزادی‌خواه باشد، اظهار کرد: طبیعتا ذات دانشجو پرسش‌گری و مطالبه‌گری است که باید یار و یاور فعالیت مسئولان اجرایی در راستای توسعه همه‌جانبه استان باشند.
مردانی در خصوص پروژه‌ بن - بروجن، تصریح کرد: این پروژه قرار است آب شرب نیمی از جمعیت استان را تامین کند و 450 هزار نفر از این پروزه بهره‌مند شوند که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی برخوردار است و استاندار با جدیت پیگیر این موضوع است و در سنوات آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.
مردانی با اشاره به اینکه مدیران برای توسعه استان شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند، اضافه کرد: چرا به مدیران برچسب فساد زده می‌شود در حالی که دستگاه‌های نظارتی بر کار دستگا‌های استان نظارت دارند.
معاون استاندار با اشاره به اینکه امروز چهار دهه از اقتدار و پایداری نظام جمهوری اسلامی گذشته است، تاکید کرد: ملت ایران خود را آماده می‌کند تا با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده جشن 40 سالگی انقلاب را برگزار کند.
وی بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی 53 هزار دانشجو و بالغ بر 18 هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند.
مردانی خاطرنشان کرد: دانشجو به جز اینکه به تحصیل علم مشغول است باید مسائل، مشکلات و نارسایی‌ها و آسیب‌های اجتماعی را بیان کند و به گوش مسئولان برساند.
انتهای پیام

 

captcha