دوره‌های تربیت مدیران قرآن در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3769881
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
معاون اداره کل ارتباطات وزارت ارشاد اسلامی:

دوره‌های تربیت مدیران قرآن در مشهد برگزار می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی - معاون اداره کل ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دوره‌های تربیت مدیران با هدف توانمندسازی، ارتقای مهارت‌ها، کسب دانش روسای گروه و کارشناسان استان‌ها در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

دوره‌های تربیت مدیران قرآن در مشهد برگزار می‌شودمحمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: اولین روز از دوره‌های تربیت مدیران قرآن با برنامه‌هایی مانند تلاوت قرآن و پخش سرود و کلیپ، سخنرانی مدیر کل ارتباطات و هماهنگی حجت الاسلام ملانوری و جعفر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، برگزار می شود. سخنرانی دکتر فقهی زاده، معاون وزیر، معرفی و تبیین برنامه‌های دفتر تبلیغ و ترویج با حضور جناب امیرنیا، معرفی و تبیین برنامه‌های اداره کل آموزش و توسعه مشارکت‌ها با حضور حجت الاسلام خسروی، مباحث مرتبط با آزمون سراسری و کارکنان دولت با سخنرانی جناب خدمتکار و نیز املای حرفه‌ای مدیریت قرآنی توسط دکتر فراملکی در روز شنبه، 17 آذر ماه، برگزار می‌شود.

وی افزود: معرفی و تبیین برنامه‌های اداره کل ارتباطات و هماهنگی و نیز تبیین نقش محوری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیشبرد امور قرآنی استان طبق ماده 4 منشور و مسئولیت وزارت در حوزه تبلیغ و ترویج و نقش محوری روسای گروه قرآن و عترت در انجام این امور با سخنرانی حجت الاسلام ملانوری صورت می‌گیرد؛ آشنایی با نظام توسعه فرهنگ قرآنی در کشور و معرفی و تبیین برنامه های کمیسیون تبلیغ و ترویج با سخنرانی جناب عزیززاده و همچنین تبیین نقش اصلی و موثر موسسات قرآنی و بدنه مردمی برای پیشبرد امور قرآنی در استان توسط جناب جعفری در روز دوم، 18 آذر ماه، برگزار می‌شود.

معاون اداره کل ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: تبیین ضرورت و چگونگی استفاده از ظرفیت های رسانه‌ای به ویژه فضای مجازی در ترویج فرهنگ و معارف قرآن با حضور حجت الاسلام زائری و تبیین ضرورت و چگونگی استفاده از ظرفیت های رسانه ای به ویژه فضای مجازی در ترویج فرهنگ و معارف قرآن توسط حجت الاسلام حسینی برگزار می‌شود.

دوره آموزشی تربیتی مبین ویژه روسای گروه و کارشناسان قرآن و عترت استان‌ها در مجتمع آفتاب ولایت واقع در خیابان آیت الله بهجت آیت الله بهجت 23 الی 25 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha