ناکارآمد جلوه دادن نظام از توطئه‌های دشمن است
کد خبر: 3770430
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

ناکارآمد جلوه دادن نظام از توطئه‌های دشمن است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه ابهر گفت: امروز دشمن قصد دارد با ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه نظام را ناکارآمد نشان دهد ولی مردم به توطئه آنها آگاهند و بار دیگر با همت مسئولان و مردم دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناامید خواهند کرد.

ناکارآمد جلوه دادن نظام از توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان است/اتحاد مردم و مسئولان دشمنان را ناکام می‌گذاردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر امروز، ۱۷ آذرماه در جلسه هم‌اندیشی علمی ظرفیت انقلاب، کارآمدی و کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در دانشگاه آزاد ابهر برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: وظیفه انسان هم آبادی زمین است هم آباد کردن زمینه‌ها و اگر مردم و مسئولان با تأسی به قرآن و ائمه عمل کنند هم زمین را آباد خواهند کرد و هم زمینه‌ها را فراهم خواهند کرد.
وی شخصیت حضرت امام خمینی (ره) را بی‌بدیل عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) با شخصیت الهی و بی‌بدیل خود و با تأسی به قرآن و ائمه مقابل طاغوت و ابر قدرت‌های جهان ایستاد و چون حرف و عملش حق بود پیروز شد.
حجت‌الاسلام رحیمی در بخش دیگری از سخنانش به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پبروزی خود قرار دارد که باید گفت انقلاب به سن بلوغ خود رسیده و هنوز راه زیادی برای توسعه و پیشرفت دارد که باید با همدلی همه مسئولان ومردم این مسیر طی شود.
وی فشارهای متعدد ابرقدرت‌ها به به ایران را ایجاد مانع برای توسعه کشور دانست و گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی خود تحت فشار قدرت‌های بزرگ بود و دشمنان هر روز حوادث و توطئه‌های جدیدی را در کشور ما ایجاد کردند.
وی تصریح  کرد: یکی از این فشارها جنگ تحمیلی تمام عیار بود که نتوانستند انقلاب نوپای ما را به زانو دربیاورند.
وی ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم را از توطئه‌های دشمنان ذکر کرد و افزود: امروز دشمن قصد دارد با ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه نظام را ناکارآمد نشان دهد ولی مردم به توطئه آنها آگاهند و بار دیگر با همت مسئولان و مردم دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناامید خواهند کرد.
انتهای پیام
captcha