جشنواره قرآنی پایان‌نامه و مقاله‌های علمی در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود
کد خبر: 3770761
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

جشنواره قرآنی پایان‌نامه و مقاله‌های علمی در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

گروه معارف - رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از برپایی جشنواره قرآنی پایان‌نامه و مقاله‌های علمی ویژه پژوهشگران، دانشجویان و طلاب در استان خبر داد.

برپایی جشنواره قرآنی پایان‌نامه و مقاله‌های علمی در خراسان‌شمالی

علی‌اصغر نودهی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌ شمالی، اظهار کرد: جشنواره قرآنی پایان‌نامه و مقاله‌های علمی در محورهای مفاهیم و مبانی نظری ایمان به وعده‌های الهی، ماهیت و قلمرو ایمان به وعده‌های الهی، عوامل و راهکارهای تحقق ایمان به وعده‌های الهی برپا می‌شود.
وی موانع و چالش‌های ایمان به وعده‌های الهی، آثارو نتایج و دستاوردهای ایمان به وعده‌های الهی و ایمان به وعده‌های الهی از دیدگاه ائمه اطهار(ع) را از دیگر محورهای این جشنواره برشمرد.
نودهی با بیان اینکه آثاری مورد داوری قرار می‌گیرد که مربوط به پژوهشگران و دانشجویان و طلاب خراسان‌ شمالی باشد، گفت: پایان‌نامه‌ها با محوریت قرآن و عترت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه افراد برای ارسال مقالات تا 30 آذر ماه و برای ارسال پایان‌نامه‌ها تا 30 دی ماه سال جاری فرصت دارند، یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره نیز 27 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهدشد.
نودهی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان آثار خود را به آدرس دبیرخانه این جشنواره در بلوار امام علی (ع)، انتهای خیابان شهریار، دانشکده علوم قرآنی بجنورد ارسال کنند.
انتهای پیام.

captcha