احداث ۵۲ پروژه ملی و استانی در حوزه آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3770774
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

احداث ۵۲ پروژه ملی و استانی در حوزه آموزش و پرورش لرستان

گروه اجتماعی - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این‌که بیش از ۵۲ پروژه ملی استانی و خیرساز در دست احداث داریم، افزود: این پروژه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد بوده و اولویت وزارتخانه و استان تکمیل آن‌ها است.

احداث ۵۲ پروژه ملی استانی و خیرساز در حوزه آموزش و پرورش لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان امروز، هجدهم آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده وضعیت اعتباری ما در استان مطلوب نیست؛ بنابراین پیگیری‌های جدی را در سطح وزارت آموزش و پرورش داشته‌ایم.
وی با بیان این‌که بیش‌از ۵۲ پروژه ملی استانی و خیرساز در دست احداث داریم، افزود: این پروژه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد بوده و اولویت وزارتخانه و استان تکمیل آن‌ها است.
زینی‎وندمقدم بیان کرد: در همین راستا با پیگیری‌های انجام شده که از وزارت‌خانه داشتیم حدود ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها اختصاص داده شد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این‌که همچنین ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس استان اختصاص یافته است، گفت: قول اختصاص یک و نیم میلیارد تومان دیگر نیز داده شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر تحقق یابد.
زینی‌وند مقدم ادامه داد: در این راستا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین نوسازی مدارس پیگیری لازم را برای تحقق این اعتبارات داشته باشند تا سریع‌تر اختصاص یابد.

انتهای پیام

captcha