آموزه‌های قرآن را جدی نگرفته‌ایم
کد خبر: 3771897
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

آموزه‌های قرآن را جدی نگرفته‌ایم

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: در جامعه مدعی اسلام، هنوز قرآن مثل یک رودخانه جاری در دل‌وجانمان نفوذ نکرده و آموزه‌های آن را جدی نگرفته‌ایم.

هنوز قرآن مثل یک رودخانه جاری در دل‌وجانمان نفوذ نکرده

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین شب گذشته، 20 آذر در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های مدارس علمیه قزوین، به انس بیشتر با این کتاب آسمانی اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم همیشه در امور زندگی و تحصیلی خود راه سعادتمندی و عزت و سبک زندگی را برای خود و خانواده هموار نماییم، توجه جدی و انس بیشتر با آیات نورانی قرآن است، چراکه می‌تواند آبرومندی و خوشبختی را برای آن فرد همراه کند.
حجت‌الاسلام‌ عباسی بیان کرد: امروز آنچه برای مسلمانان دارای اهمیت بوده این است که بتوانیم بیش‌ از پیش با برگزاری برنامه‌ها و محافل قرآنی، اجازه ندهیم این کتاب ارزشمند در جامعه به فراموشی سپرده شود.
مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در جامعه مدعی اسلام، هنوز قرآن مثل یک رودخانه جاری در دل‌ و جانمان نفوذ نکرده و آموزه‌های آن را جدی نگرفته‌ایم، ضمن اینکه امروز استفاده یک طلبه علوم دینی از قرآن برای درک و تدبر در آیات نورانی آن بیش‌ازپیش حائز اهمیت است.

انتهای پیام

captcha