کمک ۲۵۰ میلیون ریالی خانواده خیر به حوزه سلامت کاشمر
کد خبر: 3772042
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

کمک ۲۵۰ میلیون ریالی خانواده خیر به حوزه سلامت کاشمر

گروه شهرستان‌ها - مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از کمک 250 میلیون ریالی یک خانواده خیر به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.

کمک 250 میلیون ریالی یک خانواده خیر به حوزه سلامت کاشمر

محمد جواد یزدانی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه خانواده شادروان حاج سیداکبر طباطبایی برای خرید تجهیزات به حوزه سلامت کمک خوبی ارزشمندی داشته‌اند، بیان کرد: فرزندان شادروان حاج سید اکبر طباطبایی از خانواده‌های نیک‌اندیش شهرستان کاشمر در اقدامی خداپسندانه هزینه مراسم ترحیم مادر گرامی‌شان مرحومه بی‌بی معصومه حسنی را به مبلغ 250 میلیون ریال، صرف خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر شد.
وی ضمن تقدیر و تجلیل از کار خداپسندانه این خانواده نیک اندیش افزود: خانواده نیک اندیش این مرحومه، با توجه به نیاز و اولویت‌بندی حوزه سلامت شهرستان، یک دستگاه سدیمان ریدر برای آزمایشگاه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان کاشمر خریداری و به این بیمارستان اهدا نمودند.
یزدانی بیان کرد: این خانواده نیک اندیش همچنین درگذشته هزینه مراسم ترحیم پدر بزرگوارشان را نیز صرف خرید تجهیزات پزشکی واهدا به حوزه سلامت کرده بودند.
رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان کاشمر اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان کاشمر فرهنگ برگزاری مراسم ترحیم بسیار نیکو تغییر یافته و مرسوم گردیده که هزینه‌های مراسم ترحیم، صرف امور خیر گردد و با این کار باقیات صالحاتی برای آخرت درگذشتگان ساخته می‌شود.

انتهای پیام

captcha