برگزاری آیین اختتامیه جشنواره استانی «علامه حلی» در لرستان
کد خبر: 3772371
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره استانی «علامه حلی» در لرستان

گروه فرهنگی - معاون پژوهش مدارس علمیه لرستان از برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی علامه حلی اواخر هفته جاری در استان خبر داد و گفت: ۴۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از بین آن‌ها ۲۵ اثر به‌عنوان آثار منتخب و برگزیده معرفی شدند.

ی

حجت‌الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره استانی «علامه حلی»، گفت: با فراخوان این جشنواره 421 اثر از طلاب مدارس علمیه لرستان به دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز مدیریت مدارس علمیه لرستان ارسال شد که از بین آن‌ها 25 اثر به‌عنوان آثار منتخب و برگزیده معرفی شدند.
وی با بیان این‌که اختتامیه و تجلیل از آثار برگزیده دومین مرحله استانی علامه حلی(ره) استان لرستان اواخر هفته جاری در خرم‎آباد برگزار می‏‌شود، افزود: در این مراسم که در سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار خواهد شد، از آثار برتر طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران استان لرستان تجلیل می‌شود.
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به این‌که آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی در زمینه‌های علوم قرآنی، فرق و ادیان و تاریخ اسلام است، ادامه داد: بیشترین آثار رسیده و برگزیده این جشنواره در حوزه علوم قرآنی است.
وی یادآور شد: در اختتامیه جشنواره علامه حلی از مدیران مدارس علمیه صادقیه خرم‌آباد، ولی‌عصر(عج) بروجرد، باقرالعلوم(ع) کوهدشت و مدارس خواهران معصومیه(س) خرم‌آباد، پلدختر، نورآباد و الیگودرز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

captcha