‌رسانه استانی چهارمحال و بختیاری از طرح‌های رسانه‌ای قرآنی حمایت می‌کند
کد خبر: 3772716
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

‌رسانه استانی چهارمحال و بختیاری از طرح‌های رسانه‌ای قرآنی حمایت می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این مرکز از طرح‌ها و ایده‌های قرآنی برای برنامه‎سازی رادیویی و تلویزیونی و حتی گزارش‎های خبری، استقبال و حمایت می‌کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، مهرداد عظیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری روز گذشته، 24 آذرماه در آیین افتتاح مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان رسانه ملی و خانواده‌های آنان که در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، با تشکر از استقبال همکاران مرکز چهارمحال و بختیاری و خانواده‌های آنان در برگزاری مسابقات قرآن و عترت گفت: به لطف و فضل الهی و به برکت کلام وحی، صدا و سیمای این استان جزء مراکز برتر از لحاظ استقبال و تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی است.

وی با تأکید بر حمایت از طرح‌ها و ایده‌های قرآنی، به فرصت ویژه‌ای که در اختیار کارکنان و برنامه‌سازان رسانه ملی برای ترویج معارف اسلامی و علوم قرآنی قرار دارد اشاره و اظهار کرد: همکاران با توجه ویژه به تولید آثار با محتوای فاخر و در نظر گرفتن اولویت‌های دین، اخلاق، امید، آگاهی و سبک زندگی اسلامی می‌توانند بهترین ایده و سوژه‌ها را از قرآن کریم که سراسر اعجاز، درس و نکته است، بهره‌برداری کنند.

عظیمی با تأکید بر ضرورت گسترش فرهنگ قرآنی و سیره اهل بیت(ع) و آشنایی و انس هرچه بیشتر جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان با کلام وحی و معارف اسلامی افزود: قرآن کریم حاوی مهم‌ترین و کاربردی‌ترین درس‌ها و نکته‌ها برای سعادت و رستگاری دنیا و آخرت بشریت است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از طرح‌ها و ایده‌های قرآنی برای برنامه‎سازی رادیویی و تلویزیونی و حتی گزارش‎های خبری، استقبال و حمایت می‌کند.
انتهای پیام

captcha