حمایت از نویسندگان و پژوهشگران فعال در زمینه ادبیات پایداری
کد خبر: 3773589
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

حمایت از نویسندگان و پژوهشگران فعال در زمینه ادبیات پایداری

گروه فرهنگی ـ مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی دزفول اعلام کرد: از نویسندگان و پژوهشگران فعال در زمینه ادبیات پایداری شمال خوزستان حمایت می‌شود.

حمایت از نویسندگان و پژوهشگران فعال در زمینه ادبیات پایداری

به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، علیرضا مهدویان‌پور مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی دزفول با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری در حوزه هنر پرداختن به مقوله ادبیات پایداری است، اظهار کرد: با افتتاح دفتر حوزه هنری دزفول یکی از اولویت‌های این دفتر توجه به حوزه ادبیات پایداری است و در این راستا اقداماتی انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به رسالت واحد فرهنگ و مطالعات پایداری در ثبت، جمع آوری و تولید آثار مربوط به دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین پرورش نیروی انسانی متعهد، کارآمد و مؤثر، آماده همکاری با علاقه مندان، نویسندگان، پژوهشگران و هنرمندان فعال در این زمینه هستیم.

مهدویان‌پور ادامه داد: در راستای ارتقای سطح کیفی و فنی آثار و تولیدات، تا پایان سال جاری اولین کارگاه تخصصی ادبیات پایداری با حضور استادان طراز اول کشور در دزفول برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پژوهشگران و نویسندگان شمال خوزستان که در بخش ادبیات پایداری اثری را نگارش و جمع آوری کرده و یا در دست اقدام دارند می‌توانند با مراجعه به دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری دفتر دزفول واقع در بلوار 15 خرداد نبش خیابان قانون و یا تماس با شماره تلفن 42428625 از حمایت حوزه هنری برخوردار شوند.

انتهای پیام

captcha